• MuffinsTönt

Skrattanfall istället för org*sm

Hej!
    Jag har som många tjejer, svårt för att få o, Org*sm. Tillslut har jag lyckats hitta ett sätt att få det. Till problemet: Varje gång jag känner att det börja komma en o, får jag en skrattanfall. Förstår ni? Det varken kittlas eller ngt annat lustigt. Jag "tror" det är en reflex. Förut kunde jag hålla mig från det genom att bita mig i läppen tills det är över. Men då har det varit en svag eller ofullbordad O. Ju intensivare "gränsen till O" är, desto svårare är det att hålla ifrån skratt. När det har varit som intensivast har jag börjat skratta o därmed "missat" O. Verkar som jag skrattar bort org*smen.
    Usch, jätteflummig inlägg. Tydligare än så kan jag nog inte beskriva.

Har ingen aning vad jag ska göra! :(
    Är det nån här som har varit me om ngt liknande? :o Eller har några förslag?

• Svar på tråden Skrattanfall istället för org*sm
  • MuffinsTönt

My Lady! Kul att se dig här, även om det skulle innebära att du vet vad jag har för problemo. *rodnar*

Tja, oftat så brukar jag skratta när jag gör bort mig. generad eller vet jag har gjort bort mig. Så det kan vara ngt med att jag känner mig blyg o generad över det. Men absolut inte obekväm. Tvärtom!

Nu vet du det!

• Lady o Lufsen

Nej, nej, nej! Alla har vi våra hål!!! Känn inget omkring det!

Att vara generad i en sexuell situation är inte riktigt lika med att för den sakens skull vara obekväm!

Att släppa loss innebär ju en total psykisk nakenhet och det kanske är den nakenheten som blir obekväm?

• Zozo

Ah.. sa det ena (Hejsan Bullknasen!) utesluter det andra? För mig kan orgasm leda till att jag gråter eller skrattar/fnissar.. men då är det ju bade och sa att säga.

• Lady o Lufsen

...och nu menade jag faktiskt ANDRA hål...som i laster, konstigheter, fobier, rädslor! INGET ANNAT HÅL!!

...herrreguuuuud, så det kan bli.....

• MuffinsTönt

Lady o Lufsen skrev 2007-09-13 11:43:38 följande:

Att släppa loss innebär ju en total psykisk nakenhet och det kanske är den nakenheten som blir obekväm?
    Oh! Va djup det låter. Hänger nog inte med rikigt. *tänk tänk tänk*
  • Lady o Lufsen

Jo, muffins jag menar att den fysiska nakenheten är ju när du klär av dig naken och visar din fysiska kropp medans den psykiska nakenheten är när du visar gråt, miner, skratt...och vid en orgasm kanske man inte riktigt kan släppa loss för att man inte riktigt vet vilka uttryck den tar sig eller vad ens partner tycker om dessa uttryck ( som vid en orgasm faktiskt inte kan styras...)...förstår du?

• MuffinsTönt

Ok! Nu fattar jag. *tänker lite till* Kan nog stämma att problemet ligger där. Danke my Lady!

• Lady o Lufsen

...har din partner någonsin sagt hur du ser ut vid en orgasm...eller hur HAN tycker att du ser ut?

• MuffinsTönt

Äh... Nä! Har aldrig frågat!

• Lady o Lufsen

Det kanske du skulle göra!??

Svar på tråden Skrattanfall istället för org*sm