• MuffinsTönt

Skrattanfall istället för org*sm

Hej!
    Jag har som många tjejer, svårt för att få o, Org*sm. Tillslut har jag lyckats hitta ett sätt att få det. Till problemet: Varje gång jag känner att det börja komma en o, får jag en skrattanfall. Förstår ni? Det varken kittlas eller ngt annat lustigt. Jag "tror" det är en reflex. Förut kunde jag hålla mig från det genom att bita mig i läppen tills det är över. Men då har det varit en svag eller ofullbordad O. Ju intensivare "gränsen till O" är, desto svårare är det att hålla ifrån skratt. När det har varit som intensivast har jag börjat skratta o därmed "missat" O. Verkar som jag skrattar bort org*smen.
    Usch, jätteflummig inlägg. Tydligare än så kan jag nog inte beskriva.

Har ingen aning vad jag ska göra! :(
    Är det nån här som har varit me om ngt liknande? :o Eller har några förslag?

• Svar på tråden Skrattanfall istället för org*sm
  • Tessan 18/8

Inet svar på din fråga, men min man får alltid ett skattanfall efter han kommit..! :)

• MuffinsTönt

Jaså! Vet han/ni varför? Jag kanske kan få det att komma Efter istället... :? Bättre än innan iaf.

• Tessan 18/8

:) Nej vi/han vet inte säkert men han säger att det "kittlas" på någon nerv nån stans och samtidigt att han är lycklig.. så det får honom att skratta/fnittra!

• MuffinsTönt

Låter världens lyckligaste man! :D

• marskattan75

Ohhh vad jag känner igen mig ... Jag har också svårt att få orgasm.. Sist jag och min sambo hade sex gav jag mig f-n på att jag skulle få den där orgasmen, så jag sa åt min sambo att använda Rabbiten på mig . Vad hände tror ni?! Jo, just när det började närma sig säger gubben; "öhhh, älskling, den börjar bli jäkligt varm och det luktar bränt"!!!Kortslutning i dildon, skrattsalvor och orgasmen var bara att lägga på hyllan. Måste tilläga att jag tror nån har lagt en förbannelse över vårt sexliv för det är sällan det inte inträffar något galet som gör att man helt tappar tråden och ligger och vrider sig av skratt istället!!

• aircondition

Fast vad skönt det är att man kan skratta åt "elendet"! Vi har också skrattpauser ibland, bara för att det händer nå´t...Det är väl så när man känner varandra väl och inte måste "prestera"

• MuffinsTönt

Visst är det bra att skratta när man sexar. MEN mitt problem är ett plötsligt skrattanfall istället för det stora Or*asmen.

• MuffinsTönt

marskattan75
    hehe, det är ngt som skulle kunna hända oss. Om vi bara hade en rabbit.

• Lady o Lufsen

Hello muffins geek!

Har du funderat på om skrattet kan stå för något annat?
    Nu spekulerar jag vilt:
    Blir du generad?
    Illa berörd?
    Blyg?
    ...inte vet jag...men det känns som att skrattet står för något?
    Kramar i massor!
    //Lady

• Lady o Lufsen

...svårt att släppa loss?
    Koncentrerar du dig för mycket?

Själv kom jag på mig att när barnen var mindre ofta säga (vid långdragenhet eller utebliven orgasm)"Jag har svårt att koncentrera mig"...? Vad det egentligen handlade om var att jag hade svårt att koppla av! Skillnaden är stor på att koncentrera sig och slappna av!!

Svar på tråden Skrattanfall istället för org*sm