• Happy Go Lucky

En aning olycklig...

Hej alla söta tjejer! Nu hoppas jag på att få lite hjälp, för här inne verkar det finnas många kloka människor

Så här är det, jag har aldrig fått en orgasm, inte på egen hand eller med någon annan, någonsin. Har tänkt att det kommer nog, och man ska bara slappna av osv... Läst alla tips i tidningar, provat leksaker, olika ställningar och allt känns det som. Men då det inte har gått, känns knappt som det varit nära så har jag nu "gett upp lite grann", tänkte att det var väl inte så stor grej ändå.

Men nu har jag en underbar pojkvän sen åtta månader, och jag önskar att jag kunde få uppleva det med honom. För även om jag tycker sexet är jätte härligt så är det inte samma grej för mig som för honom. Vi har pratat om det här, och han vill ju så gärna att det ska gå för mig, men hur?!

Någon som har varit med om något liknande, eller hört någon annan som varit det. Eller bara har lite tips kanske? Ibland blir jag så ledsen över det, är det något fel på mig eller vad? Man känner sig ju lite "utanför" när alla andra får helt underbara orgasmer till höger och vänster ;) Snälla hjälp mig!
    Kramar

• Svar på tråden En aning olycklig...
  • pickolina

rosesarered - Eftersom jag aldrig upplevt båda så vet jag inte, men dom säger ju att dom känns olika, att VO är starkare.. Men jag vet som sagt inte.. Men för mig är en O guld värd oavsett! :D Men mitt X var lite ledsen över att jag inte fick VO.. *hm*

• rosesarered

Jag känner lite att det blir ytterligare ett stressmoment, att man ska kunna komma på det sättet också..!Jag känner nog som du att en o är guld värd vare sig det är en ko eller en vo..!
    blir alldeles snurrig av alla förkortningar

• pickolina

rosesarered - Ja det blir lite snurrigt, men skönt att slippa det elaka filtret.. :D Jag håller med dig. Jag blev faktiskt lite ledsen av att det verkade så "viktigt" för mitt X att jag skulle kunna få VO oxå.. Jag som var så urbota glad och tacksam för mina KO... ;):D Det sista man behöver är ju att känna press från sin partner.

• rosesarered

Kan förstå att du blev det, det är ju lite att göra saker komplicerade då man faktiskt redan kommer men inte just på det sättet.
    nej nu ska jag ta och gå och lägga mig, godnatt för min del!:)

• MuffinsTönt

Hej!
    Jag är ungefär i samma sits som dig. Har svårt för att få o. Tillslut har jag lyckats hitta ett sätt att få det. Till problemet: Varje gång jag känner at det börja komma en o, får jag en slrattanfall. Förstår ni? Det varken kittlas eller ngt annat lustigt. Jag "tror" det är en reflex. :o Förut kunde jag hålla mig från det genom att bita mig i läppen tills det är över. Men då har det en svag eller ofullbordad O. För ju intensivare "gränsen till O" är, desto svårare är det att hålla ifrån skratt. När det har varit som intensivast har jag börjat skratta o därmed "missat" O. Verkar som jag skrattar bort det org*smen. :(

Har ingen aning vad jag ska göra! :(

• MuffinsTönt

självklart skrev jag fel på det viktigaste. Skrattanfall ska det vara.

• wegi

är det nån här inne som får org++m rätt så fort? så att det inte ens hinner gå för min kille ibalnd..sen kan jag ju få flera och "bättre" men jag får orgasm rätt fort ändå..så jag får typ vänta på honom..han vill hålla på länge och så..Bara tacksma för andras erfarenheter

• miffolina

sally83 - yup! När jag väl igång är jag mrs fyra sekunder. Och när jag blir tillfredställd, så är det inte "lika kul", vill typ rulla runt och somna, men han måste ju hålla på en stund till. Jag önskar att han också fyra sekundade...
    ack, ja, världen går under...

• Happy Go Lucky

Ja, herregud. Man kan ju konstatera att det här med sex inte är allt för okomplicerat, men ganska roligt ändå :D

• pickolina

Njae.. Tänk om man ändå hade dom "problemen".. :) Fast med rätt behandling och rätt kille så går det rätt fort faktiskt. Men det där med "rätt behandling och rätt kille" är svårare att få till tyvärr... :(

Fast jag vill bara fortsätta och fortsätta... Haft dagar då jag typ on*nerat mer eller mindre konstant hela dagen, varför sluta liksom..när det är så skönt.. :D Jag tycker faktiskt att sexet tom kan vara ännu skönare och mer intensivt efter en O... Somna, vadå? ;):D

• miffolina

pickolina - min man brukar mobba mig och kalla mig för "snubbe" - det är ju så skönt med en post-coital tupplur, mums! (låter som att jag tycker att det är roligare att sova än att kn*lla)

• pickolina

miffolina - Hahahaha... :D Nej men det är ju faktiskt naturligt. Det utsöndras ju något hormon som gör att man vill sova efteråt.. Sedan är det självklart individuellt, men det är inget konstigt i alla fall. Fast vanligare, eller starkare i alla fall, hos killar oftast... Lite kul när det är tjejen som är så! :D

Svar på tråden En aning olycklig...