• Happy Go Lucky

En aning olycklig...

Hej alla söta tjejer! Nu hoppas jag på att få lite hjälp, för här inne verkar det finnas många kloka människor

Så här är det, jag har aldrig fått en orgasm, inte på egen hand eller med någon annan, någonsin. Har tänkt att det kommer nog, och man ska bara slappna av osv... Läst alla tips i tidningar, provat leksaker, olika ställningar och allt känns det som. Men då det inte har gått, känns knappt som det varit nära så har jag nu "gett upp lite grann", tänkte att det var väl inte så stor grej ändå.

Men nu har jag en underbar pojkvän sen åtta månader, och jag önskar att jag kunde få uppleva det med honom. För även om jag tycker sexet är jätte härligt så är det inte samma grej för mig som för honom. Vi har pratat om det här, och han vill ju så gärna att det ska gå för mig, men hur?!

Någon som har varit med om något liknande, eller hört någon annan som varit det. Eller bara har lite tips kanske? Ibland blir jag så ledsen över det, är det något fel på mig eller vad? Man känner sig ju lite "utanför" när alla andra får helt underbara orgasmer till höger och vänster ;) Snälla hjälp mig!
    Kramar

• Svar på tråden En aning olycklig...
  • Happy Go Lucky

Cottongrass: Tack för uppmuntrande ord, hoppas du har rätt :)

La Paloma: Mmm, ska se om jag kan stänga av mina tankar och försöka med det. Jag tror problemet är lite att då måste jag bara ligga där och ta emot, eftersom jag inte är van att fokusera på min egen njutning känns det jätte konstigt, lika att be om det känns lite märkligt, då vi vet att det inte kommer leda till O, så känns det som att jag inte kan kräva en massa saker...

Conina: Mmm, vi masserar varandra ofta inte bara när vi vill att det ska leda till andra saker. :) Och visst är det härligt! Med lite lyxig massageolja blir det ännu härligare, ett tips om det är någon som missat det.

Ja just det, LayaSpoten har kommit, och jag har hunnit testa den om någon funderade hur det gick med den. Ja, ingen orgasm fortfarande, men visst är det skönt, så det var ett bra köp :)

• pickolina

Happy Go Lucky - Det låter ju tämligen som att du har mentala spärrar och inte alls kan slappna av till fullo och bara ta emot/njuta.. Hoppas du kommer underfund med hur du ska bearbeta det..

Jag kan förstå lite hur du känner. Jag har aldrig haft några problem "på egen hand" så att säga. Jo om jag anv fingrarna, det är inte min grej riktigt. Men med "hjälpmedel" har det alltid varit lätt. Däremot så var det en omöjlighet med partner.. Jag var jätte ledsen, frustrerad och uppgiven. Precis som du beskriver att du känner.. Sedan träffade jag "rätt" person och det fungerade från första stund. Jag var såå lycklig! När vårat förhållande sedan knakade i fogarna så låste det sig för mig igen och orgasmen var som försvunnen.. :( Jag har träffat flera efter honom men det fungerar bara inte. Jag kan släppna av och njuta, men inte den där sista biten som behövs för att få en "o"... :(

Vad jag vill säga (med allt svammel) är att det finns hopp, du är inte ensam och man kan ha spärrar som man kanske inte själv är fullt medveten om eller förstår sig på... Hoppas du hittar lösningen.

• Happy Go Lucky

pickolina; tråkigt att höra att du har lite samma problem ibland också. Men skönt att läsa ditt inlägg ändå, det ger mig lite hopp.

Och jätte glad att det är så många tjejer som skriver här med små tips/ideér det värmer verkligen.

Hoppas bara att det inte är så att det inte går än för att jag inte hittat rätt partner, för jag vill ju ha min älskling för alltid... Men så är det nog inte.

• pickolina

Happy Go Lucky - Försök med o-sex som någon tipsade om. Så får du öva på att slappna av och även ge honom instruktioner, så han lär sig vad som fungerar just för dig. För även killens teknik spelar ju roll..

En lite knäpp sak som jag gjorde ibland, när jag hade svårt att stänga av tankarna, var att lägga en kudde över huvudet en liten stund.. Låter helskumt jag vet men det fungerade faktiskt för mig.. :D Så det kan du kanske testa.. *fniss*

Sedan kan sådana saker som musik och tv i bakgrunden osv fungera bra för vissa men för mig blir det ett störande moment.. Som sagt, ALLT för att tömma huvudet helt och inte ha något annat i tankarna än den njutning man känner och vad som händer i kroppen. Utan att känna press, för då är det kört... Bara njutningen ska finnas i huvudet och då måste man släppa ALLT annat. Så är det för mig i alla fall...

• pickolina

..Eller typ armen... Haha.. Ja jag är en knäppis! :D

• Happy Go Lucky

Joo, men det kanske är ett bra tips. Såg en tjej på SexInspectors som bara fick O med en kudde över huvudet, min karl tyckte det var ganska lustigt och dunderade vad man hade för fel då. Men det var nog innan han visste allt om mina mentala spärrar :)

Kanske är jag lite för mycket kontroll-freak också, det hjälper nog inte.

Få se om jag får tillfälle att testa "kudd-tricket" i helgen kanske

• rosesarered

En liten fundering som dykt upp när jag läst denhär tråden..
    Hurpass vanligt är det att komma v*ginalt alltså då menar jag utan nånsomhelst stimulering?
    Har aldrig lyckats så utan det måste finnas ngt som stimulerar "lustpunkten".............

• pickolina

rosesarered - Statistiken jag läst är att 70% bara får orgasm via kl*torisst*mulans och 30% via vaginal st*mulans.. Sedan är oftast både kl*torisst*mulans eftersom G-punkten är andra änden av kl*toris.. *s* Sedan har dom ju upptäckt andra punkter oxå.. Men hur som, 30/70 alltså.. Fast statistiken stämmer väl inte till 100% men ger en indikation i alla fall.

Två av mina kompisar kommer så, men jag har samma "problem" som dig...

• pickolina

Happy Go Lucky - Samma här, jag är oxå en kontrollfreak och perfektionist..men det går väl lite hand-i-hand...

• rosesarered

Fast egentligen så borde väl en k-o**asm vara lika mycket o**asm som en v*ginal..hmm eller?
    Känns som att en del har attityden att det inte är så, det tycker jag att är konstigt.

Svar på tråden En aning olycklig...