18 augusti nr3!
jag hoppas att alla hitta vägen hit!... vår gamel tråd stängde bara 9 dager innan dagen D!
här finns länken till vår tidigare tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2273670.html
jag hoppas att alla hitta vägen hit!... vår gamel tråd stängde bara 9 dager innan dagen D!
här finns länken till vår tidigare tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2273670.html
Hej! vi åker på bröllopsresa på lördag till Italien ska bli helt underbart....
Håller på att försöka vänja mig vid nya bt. men det funkar..
Majsan_älskar_Martin,
Vilka harliga bilder fran brollopet!
Kul aven att se era bilder fran brollopsresan; har sjalv bott i Kalifornien, sa det har en speciell plats i mitt hjarta. Var var det du var delfintranare? Det maste ha varit en fantastisk upplevelse!
Zandra: Det var i Las Vegas på The Mirage och det var fantastiskt
Hej tjejer!
vi kom hem igår natt bara från bröllopsresan... jag ville inte komma hem... det var paradis där på mauritius! har 400 bilder att titta på nu... vi kom hem till en dvd från proffs forograf också som var helt underbar!... det finns några av hans bilder här från vigseln och mingle... www.kameran.se/terriolof
och bilder från olof's bror som tog portrait bilderna av oss innan vigseln... han har bearbetet flera och de finns här... linux.lpro.se/wedding/
vi vänter för bildarna från min vännina som också tog bilderna med en system camera (inte digital)... hon arangera bilderna i en album och ska skicker det till oss inom kort...
vi tog också video av ceremonin med 3 olika kamera på tripod i olika vinklar... väldigt kul att titta på de! ska var mycket jobb nu att edit de...
hela bröllop var underbar!
på torsdagen innan hade vi en middag med båda familj (som hade inte träffats förut) och tärnor... vi gav lite present till alla och drack mycket vin... en kul kväll..
på fredagen hade vi ett oppet hus för alla gäster som kom från utomlands. våra mammor hade lagat en lite buffet och vi drack öl och spelade crokett och kubb i trädgårgen.. kul var det!
lördagen... samma som ni alla!... helt underbar!... jag kommer att skriva mer detäljerna om detta på engelska på en annna tråd och ska koperia det här då...
på sondagen opnnade vi alla presenter efter frukost framför gästerna som bodde på slottet... då gick 22 av oss till en sandstrand på ingarö för en bbq och mer kubb...
allt känns som att det var en dröm... kan man verkligen har en sån fest, vara så lyklig?... känner ni samma?
vad gav/fick ni alla för morgongåva? min man (hehe) fick en omega klocka från mig på bröllopsdag... men frukost i sängen... och dagen efter bröllopet fick jag en jätte kul digital systemkamera som jag har längtat att köpa på flera år!
vi också fick en jättestor sum av pengar från våra gäster för bröllopsresa... vi kunde inte har drömt att få så mycket... plus många klappor av skål, matta etc...
kul att se allas bilderna ... ska titta en lite mer nu!
grattis alla!
Vi kom hem från vår resa i förrgår. Två veckor utan barnen. Underbart att få åka bort med min man men hemskt att inte få krama och pussa på mina underbara barn..
Först åkte vi till San Fransisco och var där i tre dar. Sen blev det flyg till Hawaií och kryssning bland öarna där i en vecka. Allt var en överrasknin för mig (jag ville ha det så). På arlanda fick jag veta första detinationen, sen fick jag reda på resten i SF av taxichaffisen, trots att min M2b sagt till honom att det var en hemlis så sa han att i Honolulu är det fint väder och varmt nu, min man blev ju inte såå glad..
Vi hade det jätte skönt..Men FY för hem resan. Först vill man ju bara hem till dom där hemma sen 22 timmar bara i flygplansstolen, sen 8 timmars väntan däremellan vid olika stopp. Behöver jag säga att rumpan var fyrkantig när vi väl klev av på arlanda igen..
På måndag är det allvaret och vardagen igen med jobb, dagmamma och fritids.
Hej allihopa, skrev just ett jättelång inlägg med personliga hälsningar till alla med bilder här, men det försvann! Jag får istället sammanfatta det med att ni är verkligen jättefina allihopa!!! Det var ungefär vad jag skrev i alla fall...
Vår bröllopsdag blev också helt underbar, jag kände mig vacker, min man var stilig och båda sa ja Och visst hade vi en väldig tur med vädret, inte så varmt, men soligt!
Var det någon annan än vi som hade svårt att hålla tårarna borta vid solosångerna? Det var så vacker....
Vi har inte hunnit fixa vår bröllopssida ännu, kom hem från bröllopsresan i lördags. Men jag har nu några bilder i mitt galleri i alla fall för dem som är nyfikna!
jag hade precis märkde att du var online i en annan tråd och tittade på bilderna... var fint ni var! dine bukett var spektacular! så vackert! stort grattis... hur var brollopsresan?
Tack Tree! Ni var också verkligen vackra. Din klänning var underbar!
Bröllopsresan var jättehärlig. Vi var en vecka i Maldiverna, där vi bara slappade, spaade, snorklade och åt gott. Sedan några dagar i Kuala Lumpur på jättefint hotell, några i Taman Negara och avslutade i Pangkor Laut med mer Spa, sol och god mat.
Det känns bara lite tungt nu att vara tillbaka i verkligheten med jobb igen... Känner för att genast planera nästa resa, men den får nog vänta, vi har inte råd att åka på ett tag nu tyvärr. Dessutom funderar vi på att försöka oss på att få en liten snart...
Såg att ni varit på Mauritius, det verkar helt underbart! förstår att inte du heller ville hem...
Hittade just denna topic... har kollat lite på era bilder, superfina ni var allihopa!!
Tree, har för mig att vi har "pratat" på forumet innan men under topien Mauritius, vi bodde oxå på Belle Mare Plage... Vad tyckte ni? Själva är vi toppen nöjda... helt underbart!
Nu har vi alla varit gifta i en månad... men fortfarande lever man i en liten härlig bubbla fast man e tillbaka på jobb och verkligheten så har man bröllopsminnena att falla tillbaka till... och ikväll har jag skrivit hälften av tackkorten...!!