• Svar på tråden 18 augusti nr3!
  • tree

    här finns en lista av de som hade lagt up deras vigsel tider och platser!

    Sahlena:14.00 Tegelsmora kyrka, norduppland
    Lokatten:15.00 Skytteholms herrgård, Ekerö
    Sommarbröllop 07: 15.00 Bromma kyrka, Bromma
    majasmarie: 15.00 Simris kyrka, Simris
    Majsan_älskar_Martin: 15.00 Svedala kyrka, Svedala
    Ida80: 15.00 i Jäder kyrka, Eskilstuna tree: 15.30 Ulfsunda Slott, Bromma
    PennyJenny: 16.00 Träkumla kyrka, Gotland
    Millanese: 16.00 St Råby kyrka Lund
    Zandra: 16.30 Wickrathberg Church, Tyskland
    Bakelse: 17.00 i Skåne
    Cheysa: 18.00 Gunnebo slott, Mölndal

  • Miss Lilly

    Sahlena:14.00 Tegelsmora kyrka, norduppland
    Lokatten:15.00 Skytteholms herrgård, Ekerö
    Sommarbröllop 07: 15.00 Bromma kyrka, Bromma
    majasmarie: 15.00 Simris kyrka, Simris
    Majsan_älskar_Martin: 15.00 Svedala kyrka, Svedala
    Ida80: 15.00 i Jäder kyrka, Eskilstuna tree: 15.30 Ulfsunda Slott, Bromma
    miss Lilly: 16.00 Uppsala
    PennyJenny: 16.00 Träkumla kyrka, Gotland
    Millanese: 16.00 St Råby kyrka Lund
    Zandra: 16.30 Wickrathberg Church, Tyskland
    Bakelse: 17.00 i Skåne
    Cheysa: 18.00 Gunnebo slott, Mölndal

    så nu gjorde jag rätt

  • Miss Lilly

    I dag ska vi proväta menyn (struts bla) hämta vigselringen, och jag ska göra en provuppsättning
    Det är tur man är ledig, hade aldrig klarat att jobba samtidigt som detta planerande I helgen träffar vi vår fotograf och så ska jag segelflyga kunde inte göra det på möhippan pga för dåligt väder, men nu blir det av - ska bli superkul!
    Igår kväll hade vi träff med några nyckelpersoner hemma - är så glad för vår toastmadame har stenkoll, skönt....
    någon som inte är stressad

  • katty

    Jag börjar också bli riktigt nervis! Bara några futtiga dagar kvar nu...

  • tree

    jag skrev igår en lista för alla viktiga männisor inblandad... oi det var jobbigt... men m2b tyckte att det var verkligen bra... nu vet alla vilka tider är viktiga, när de skulle var, saker vi vill att de ta hand om osv... mycket jobb var det... men forhhopningsvis ska vi slippa stress och frågor på 18:en!

    det blir nästan en 4 dagers bröllop... på torsdagen har vi en middag med alla familj, toastmasters och betsman (våra bror) och tärnor... på fredagen har vi ett oppet hus oss hos för alla engelska gäster ... då lördagen ...och sen grill lunch på stranden på sondagen. det är mycket att har koll på!

    tänkte just nu att jag måste hämta min m2bs morgon gåva snart!... det är så spännande! jag har bestämt mig att ge den på bröllopsdagen vid frukost...så det blir en absolut överaskning!

  • Lokatten

    Jag är nervig, vad säger ni andra?
    Hur kommer ni att hålla nerverna i styr den stora dagen?

  • PennyJenny

    *s* Det återstår att se, men än så länge är jag lugn i alla fall...

    Fast jag höll på att bli mer än nödvändigt svettig (i denna äcklelkvalmiga värme) när det såg ut som att varken Kreatima eller Matton hade pappret vi ska ha till programmen. Men som tur var hade Matton precis fått in dem och inte packat upp dem. Hade väl inte varit någon katastrof att använda annan färg, men har man väl börjat men en så vill man ju gärna ha allt papper i samma färg.

  • kraman

    Idag, i lagom tid innan bröllopet kläcker min m2b ur sig en massa nya åsikter om cermonin, festen etc. jag som trodde vi hade pratat klart om allt och kommit till vissa beslut men tydligen inte. Och så säger de att kvinnor inte kan bestämma sig... Jag tror jag kommer behöva få honom att skriva under på alla beslut vi tar i framtiden! Allt flöt ju på så bra. Orkar inte gå igenom allt igen... Fast jag är ju rätt så bra på att övertala honom. Man har väl sina knep...

  • Ida80

    Är det någon mer än jag som är i något konstigt tillstånd inför den stora dagen ?
    Trots att jag är en väldigt orolig person i normala fall så är jag VÄLDIGT lugn nu, trots att det bara är 9 dagar kvar tills jag står brud. Och sen, rätt vad det är så känns det som att det kommer en hel svärm fjärilar flygandes i magen :). SKUMT!!!!!

Svar på tråden 18 augusti nr3!