• N&N

Måste ju få visa...

... vår uppdaterade hemsida med både nya texter och foton:

gittanmicke.weddingannouncer.com

Har skrivit en text om bröllopet som var alldeles, alldeles underbart trots regn. Det finns lite gott och blandat på hemsidan, är det någon som undrar över trycksakerna eller annat - fråga på.
    Vad tycks?

Lycka till alla blivande brudar!

• Svar på tråden Måste ju få visa...
  • N&N

Typiskt nog har inte syrran kvar Jeopardyn alls. Hon sa att den inte var särskilt svår att göra i powerpoint så testa med det.

• chihiro

meh, jag skrev ju ett jättelångt svar igår så har det bara försvunnit ¤suckar¤...bläää
    nej jag har inte fått några bilder :-P jag borde inte ha missat det men jag får rätt mycket skräp så jag kan ju ha råkat radera det av misstag.

• lotta49

Ok, vi testar! Tack så mycket!

• Nickolina

Både du och din man är ju så otroligt snygga....med de fina dragen så antar jag att du är lika (el nästan såklart) snygg kl 5 en måndagsmorgon på det där fräscha sättet jag aldrig själv lever upp till.
    Vacker klänning snygg frisyr....så himla fint!!!

• starbelle83

Oj, jeopardy grejen verker ju kanonkul! hur gjorde ni det?

• N&N

Nickolina
    Tack... rodnar ju... näe ser långt ifrån tipp topp ut :) har ju dessutom två små tjejer på 2 och 5 år som tar energi - men som också ger energi. Såg du dem på bilderna? Gulliga är dom! Blev faktiskt otroligt glad för dina ord, läste upp dem för maken (numera!) och han blev också rörd. Gick ned 7 kg till bröllopet så visst är jag glad över det.

Själv då, bröllop snart eller?

starbelle83
    Min syrra/tärnan (för övrigt med tvåäggstvilling :) gjorde Jeopardyn som överraskning istället för ett tal. Den gjordes i powerpoint (såg en annan tråd om detta ämne där en duktig kille instruerade). Frågorna var om oss och rätt kniviga, gästerna delades upp i lag och brudparet fick 500 kr av våra föräldrar varje gång gästerna fick ett rätt. Mycket uppskattat!

• chihiro

Ni fick inte möjligen några såpbubblor över som ni vill bli av med ??? ;)

• hedera

Hej!
    Verkligen vackert! Eftersom jag själv är lite rädd (underdrift) för ett så fint bröllop kan jag säga att du stärkt mig med dina fantastiska bilder och fina text att jag känner att jag kan ro i land med ett "riktigt bröllop" Tack!

• Blivande fru pettersson

Vet du vad? Min kollega var gäst på ert bröllop. Hon visade mig en del kort från er bröllopsfest som inspiration och jag visste på en gång vart jag sett dem förut...

• N&N

_Ma_
    Nä men, vem är det, blir ju nyfiken? Ska snart lägga ut bilder på hemsidan från engångskamerorna, då kanske du ser din kollega i pinsamma situationer :) närå.

hedera
    Tack för dina ord! Vi hade ett relativt enkelt bröllop, gjorde nästan allt själv förutom maten och det blev precis som vi ville ha det. Började planera många saker tidigt (friade 10 mån innan) och många skrattade... men vi har inte varit det minsta stressade under tiden, bara njutit och pysslat på. Ordna det bröllop ni känner för, orkar med och tycker att är ni. Lycka till!

chihiro
    Vi har varit på Öland hela veckan, kom hem idag, därav sent svar. Tyvärr har vi inga såpbubblor över, finns dock i de flesta bröllopsbutiker på söder eftersom du inte lär hinna beställa från nätet :) Stooort lycka till imorgon!

N&N

Liza. Såg henne på en del av era bilder, men reagerade inte på det först... :)

• N&N

Jasså Liza, hon är min mans kusins fru. Gillar verkligen henne, kände mig otroligt välkommen i familjen av Liza när vi träffades för 11 år sedan. Hälsa, du lär nog träffa henne före mig :)

Japp, jag ska hälsa... :)

Ni hade ett alldeles uuunderbart festhäfte förresten!

• N&N

Åh tack, jobbade med programmet mycket. Ska försöka spara ned det som PDF och lägga ut på vår hemsida.

Svar på tråden Måste ju få visa...