• N&N

Måste ju få visa...

... vår uppdaterade hemsida med både nya texter och foton:

gittanmicke.weddingannouncer.com

Har skrivit en text om bröllopet som var alldeles, alldeles underbart trots regn. Det finns lite gott och blandat på hemsidan, är det någon som undrar över trycksakerna eller annat - fråga på.
    Vad tycks?

Lycka till alla blivande brudar!

• Svar på tråden Måste ju få visa...
  • Lisa1

N&N - vilken helt klockren möhippa!!!! HUR lyckades de med poliskontrollen?? Ok, antar att ngn känner ngn som är polis, men ändå... Just detta med "statisterna" och de många polisterna vid nykterhetskontrollen. Kul också med de olika berlockerna, och tygbitarna, och symaskinen - ja allt! Dina vänninor har verkligen gjort ett T O P P E N J O B B där! :)

• N&N

Lisa1
    Ja, jag instämmer, de är bäst helt enkelt! Blev så otroligt chockad över all planering och allt fix, 25 tjejer var med! Alltså poliskontrollen var riktig, den blev bestämd på morgonen och råkade vara på samma plats där mina kompisar hade planerat sin "kontroll" :) en kompis känner tre poliser bra som ställde upp.

chiroro
    Håller tummarna för er! Vädret är inget att göra åt, vi hade regn, men ärligt talat, tänkte inte så mycket på det förutom när vi skulle fotas. Jag bara njöööt hela dagen, kvällen och natten (la oss halv sex på morgonen, snacka om att ha kul). Mailade bilder till dig men de kanske inte har kommit fram?

• misstrixie

Grattis! Så vackert och vad fina ni var!

• V I L M A

Grattis! Vad vackra ni var!! Gillade din brudklänning (hade samma själv, hihi).

• N&N

V I L M A
    Kul, har aldrig hört någon annan som har haft en Celine, många undrar vad det är för märke :)

• Blivande fru pettersson

N&N:

Gud vad vackra bilder!
    Får jag helt fräckt fråga om ert Jeopardy? Blev bara SÅ sugen på att ha det, till och med min m2b tyckte det verkade roligt å han är inte mycket för "lekar".

Min email: emma.dahlkvist@tjelvar.org

• A n n i s e n  25/8-07

Grattis, ser så fina ut

• Jennybrewitz

Va fina ni var! Såg att du fixade frisyren hos Hårklipparna, det ska jag också göra när jag gifter mig om 3 veckor :)
    Undrar vart ni köpt era vita paraplyer???
    Är ute efter precis såna!

• N&N

Tack för ALLA snälla kommentarer, det värmer!

Jenny152
    Vi köpte paraplyerna på ett litet ställe på Drottninggatan i Sthlm, kostade 79 kr/st. Såg dock sådana på Wedins också.

Hos Hårklipparna var det Caroline som fixade mig och hon var så duktig och snäll, syrran och jag hade fyra toppentimmar hos henne! Lite dyrt men det var det faktiskt värt.

Ni andra, syrran har inte mailat mig Jeopardy än men jag ska påminna, hör av mig.

Svar på tråden Måste ju få visa...