• Malin johansson

25/8 2007 deö 4

Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)

• Svar på tråden 25/8 2007 deö 4
  • Noomi

Jag ska ha ganska sotiga ögon på bröllopet, mycket ögon och lite läppar. Kommer se ganska cool ut i övrigt, så jag ville inte ha någon "lätt och skir" make up. :)

För övrigt anser jag mig dum i huvudet som fick för mig att göra ganska avancerade bordsplaceringar. Fy farao vad trist det är att fixa alla nu!

• fröken pixie

Nu är det inte långt kvar! Vi är inne i "vår" vecka. Tänk att tiden har gått så fort, speciellt nu på slutet.

Ska straxt hämta lillkillen på dagis. Vi ska åka och handla finskor till honom.

Vad händer efter bröllopet? Kommer luften gå ur? Inget finnas att göra? Ett stort vaccum? Tänker på att allt kretsar kring detta just nu :D

• Thailands brud

Jag har också funderat på efter bröllopet. Jag kommer att njuta av den lyckliga stund vi precis haft och alla de lyckligare stunder vi kommer att få. Ja kommer att längta till vår resa och njuta av all planering inför den, jag kommer att njuta av att vi planerar att bilda familj....

Finns så mkt att se framemot

• TEL

Min m2b skojar med att jag kommer att få MYCKET fritid efter bröllopet. Känns som man har planerat varje dag (+hängt på BT) i 7-8 månader.
    Måste hitta ett nytt prosjekt. Min kompis gifter sig i maj nästa år. Hon har redan frågat om jag vill hänga med och leta klänning. Jag svarade självklart: JAAAAA!

Thailands brud:
    Koh Samet var fint. Vår super-underbara dotter blev "made in Koh Samet", så vi kommer alltid ha fantastiska minnen från ön :)
    Men jag tror faktisk det finns finare ställen i Thailand. Har hört att västkusten är bättre.

• MrsRose

A n n i s e n 25/8-07: Ja, det har du rätt i. Hade varit kul om han kunde vara med ett litet tag iallafall. Får ringa honom imorgon och höra hur han mår.

• A n n i s e n  25/8-07

Jag har också grunnat på hur det känns efter bröllopt, är inställd på (och hoppas att det kommer känns fantastisk...har fått gifta mig med min underbara älskling & vi ska också försöka oss på att skaffa oss en liten

lotta49
    wow ska du sjunga, vilka låtar?

Noomi
    jag e jädrigt nyfiken på din look ska du veta Ska det hela va lite rockigt & glammigt?! Visserligen är jag dönyfiken på hur alla i denna tråd kommer se ut
    Vi kommer nog alla att va sommarens vackraste brudar!!! Eller hur

• MrsRose

Tittade lite i almanackan. Börjar känna mig lite lätt stressad. Det finns saker att göra helat tiden och sambon jobbar så mycket så han har man inte så stor nytta av! Det är väl bara att andas och ta en dag i taget. Längtar till den 25:e!

• Little Mermaid

Vi åker ju iväg efter bröllopet på vår bröllopsresa, så vi får vara kvar i bubblan ett tag till. Känns skönt!

Ser fram emot att vara gift!
    Trots att det är kul med planeringen runt ett bröllop, måste jag säga att jag är rätt nöjd med att lämna det bakom mig. Det finns ju så mycket annat kul! I höst ska jag t.ex. gå en scrapbookingkurs med några kompisar. Det blir kul!

• Little Mermaid

Har ni morgongåvor till era män?

Har beställt boxers med text, mest som en kul grej.

• Thailands brud

Jag har köpt ett par badbyxor av bättre märke där ja låtit trycka upp texten "On honeymoon" på rumpan.

Likadant med en vanlig vit pikétröja

tyckte det räckte, kunde inte komma på något annat och ville gehonom något speciellt. Förhoppningsvis kan han få en rejäl morgongåva någon dag senare i form av ett positivt gravdiditets test...hihi

Svar på tråden 25/8 2007 deö 4