25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Våra egna barn, 2 och 4 år kommer att vara med på festen och åka hem med mina föräldrar på kvällen (tar dit en madrass ifall någon av dom somnar tidigt). Barnens kusiner (2 st, 7 resp 11 år) kommer oxå att vara med. Vi hade räknat med att det skull komma fler barn men alla andra gäster valde att lämna barnen hemma med barnvakt. Nästan alla gäster är småbarnsföräldrar och verkar tycka att det är skönt att få gå på fest utan barnen
Min systers barn och 3 till barn kommer på festen. Vi har anordnat en lekhörna med tv och en barnvakt. Barnvakten ska vara där och hjälpa dem om de behöver samt se till att det inte blir bråk he he man vet ju aldrig, syskonkärleken kanske flöder
Nu har vi köpt kostym åt min lillebror! Han blev skitsnygg i en kritstrecksrandig kostym
Hej!
Har precis kommit hem från kyrkan. Nu har vi träffat prästen och övat. Kändes lite pirrigt faktiskt. Kommer ni att pussas i kyrkan efter ringöverlämnandet eller väntar ni till utanför kyrkan? Läser er präst alla bibeltexterna eller kommer någon annan att läsa något av de?
Mycket att fundera över
puhs kusin
Kul att ha övat
Vi tänkte att vi skulle ge varandra en puss efter tillkännagivandet...
Vår präst läser alla texterna, hade varit kul om ngn vän eller släkting läst ngn text, men de vi frågat känner att de bara kommer stå och gråta sig genom det hela, så det är bäst att de slipper
Hur gör ni med texterna?
Vi ska ge varandra en puss i kyrkan och så klart ute på kyrktrappan!
Prästen läser alla våra texter.
Vi kommer att ha barn med under kvällen, efetrsom vi har två barn själva. En 2-åring och en 2 månaders. Så det kommer att vara 4 "äldre" barn mellan 2 & 5 år och sen kommer det att vara 2 mindre barn som är yngre än 1 år. Och det känns bara skoj, barn brukar kunna lätta upp stämningen om det blir för stelt
Nej nu ska vi kika på "The Italian job"
Puhs kusin och Annisen: vi kommer att pussas efter tillkännagivandet. Prästen kommer att göra en liten gest, har vi kommit överens om.
Min äldre dotter ska läsa en bibeltext:)
fröken pixie
Åh så duktig din dotter är
Nu ska jag in o bättre på solbrännan, tänkte hinna pressa 3 ggr till innan the big day
Annisen: jag pressade idag:). Måste hinna med minst en gång till innan dagen D. Min klänning är ju inte hellång, så jag vill gärna ha bruna ben.
Sola inte för nära bröllopet bara! Ser lätt rött och glansigt ut på korten även om man inte upplever sig sjäv så!