25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Theresekarlsson
Låter som en toppenkväll
A n n i s e n 25/8-07
Jag hoppas det...
åker till sväföräldrarna om en kort stund, ebn vecka kvar för oss nnu. Vår packning är ju gigantisk men rätt ok stuvt dock.
Jag har i sista minuten beställt några engånskameror på Calligraphen, hoppas jag får dem senast torsdag. har mailat dem om att det är bråttom...
Hade inte tänkt ha det, men det kan ju bli kul kort. Hoppas att kvaliteten inte sucks bara
A n n i s e n
jag beställde också engångskameror i sista stund. Skickade beställningen i söndags och de låg i brevlådan i tisdags. Så jag tror de hinner komma till dig också
Idag har jag bestämt mig för att ha en icke planerings dag. (Undrar om jag lyckas!? ) Ska bara vara ute i trädgården och mysa!
Linda Brud0708
Beställde du också från calligraphen?
Hej tjejer!
De har varit och hämtat min älskling också, jag var hos frissan och han var hemma med lilltjejen. Han hade tydligen varit lite förvirrad och undrat hur han skulle fixa barnvakt lite snabbt, men min syster stog bakom dörren, redå för barnpassning
Ja tänk, bara en vecka kvar. Herregud, så läskigt. Får små nervösa stunder nu och då!
Therese- smarrigt med libanesisk mat, det fick jag på min möhippa förra veckan.
Ja, på vänster sida stod jag när vi övade.
Hej hopp!
Louise77
Så din älskling är också i väg idag
Ja det börjar att bli lite läskigt nu, har fjärilar i magen!
Theresekarlsson: kul med magdansen! Jag dansar själv men är inte så duktig än. Jättekul att titta på dock. Hoppas ni får en underbar kväll.
Vi har inte heller haft hippa/sexa men kollegorna bjöd ut mig på en elegant lunch igår:).
Kom precis på att man måste skicka tack-kort sedan. Har inte skänkt det en tanke. Hur långt efter kan man skicka ut dem?
Hämtade klänning och ringarna igår. Går och tittar på dem hela tiden...