25/8 2007 deö 4
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
Märkte när jag skulle skriva att vår andra tråd stängts ner. Så därför börjar jag på en ny:)
He he Madlin! Hoppas han får en riktigt bra svensexa då
Jag älskar när tekniska prylar jobbar för/med en! Igår gick det inte att printa ut vigselprogrammen hemma... så jag har gjort det nu på lunchen. Går på semester idag också och det så bli sssååå skönt att ha ledigt från jobbet så att man kan pyssla med annat!
Nattson: ja de tror nog de blir rätt lyckat! ;)
Kul med saker som ska strula, särskilt tekniska apparater kan göra en galen för mindre *s* Tur du kunde få det fixat på jobbet iaf!
Härligt med semester, har det också. Nu får du tid o pyssla det sista :D
HEj tjejer!
Nu är det verkligen snart dags, overkligt!!
Känns som om allt börjar falla på plats. Träffade prästen igår och övade, han verkar toppen! Vi kommer att ha 2 psalmer och 2 solosånger. Vad ska ni har för musik? Detta ska vi ha:
Ingång: A trumpet voluntry
solo: Come what may
psalm: Nu tackar Gud allt folk (finns både en svensk och engelsk verison, gästerna sjunger på sitt egna språk)
psalm: En vänlig grönska
solo: Om du behöver mig
Utgång: Klinga mina klockor.
Vad ska ni andra ha?
Imorgon ska jag klippa och slinga håret, samt göra provuppsättning, skoj skoj! Träffade min frissa idag, hon har en massa tankar, verkar som om att jag ska ha lite löshår. Vad betalar ni för er håruppsättning? (ni som ska ha).
vi ska ha
ingång: bröllopsmarsch Mendelhson
psalm 410
solo Älska mig
psalm 82
solo Av längtan till dig
utgång chicago "Yor´re the insperation"
kluddan- jättefina solosånger!
Vad är ni inne på för sida o kollar vädret?? *nyfiken*
Nu har jag hämtat min klänning som jag har haft inlämnad för justering, varit och pratat med kocken på cateringfirman, handlat ölen till maten samt papper och annat till festhäftena. Det var 2 effektiva timmar (hade ordnat med barnvakt så då får man vara snabb )
Vid vigseln kommer vi ha Gotländsk brudmarsch samt Brudmarsch från Delsbo som in- och utgångsmusik samt psalmerna "En vänlig grönskas..." och "Guds kärlek är som stranden ..."
puhs kusin- vi var också inne på att ha gotländsk brudmasch, men ändrade oss. Har du/ni anknytning till Gotland? Den är jättefin!
Nej, jag har inte ens varit på Gotland än. Vi valde den för att den är så fin
puhs kusin-