• Giiirly

Morgongåva till m2b...

Bara en vecka kvar till den stora dagen o jag ska på onsdag göra en secret box o ge den till min blivande på morgonen.
    bara det att jag vill ge något mer o hade planer på ett smycke, typ en ring, där det graveras våra namn o dotterns. Hittade ej en sida med ett sådant smycke i god tid så nu e det för sent.
    Han har redan halssmycke som han ärvt av sin far, armband o ny klocka fick han av mig för inte så länge sen...

vad kan jag hitta på?
    Eftersom tiden e knapp kan det bli svårt att hinna göra något eget också (hade även funderingar på en bok om oss.) jag e alltid ute i sista sekund :)
    vore tacksam för alla svar jag kan få!

• Svar på tråden Morgongåva till m2b...
  • TezzAmore

Giiirly: Du undrade vad jag skrev på dosan, jag skrev hans initialer!

• Lilla Li

Kastellet07: Jag gillade din idé med en champagneprovarlåda! Köpte du en färdig låda (och i så fall var och för hur mycket?) eller satte du ihop en själv (och vad valde du i så fall för champagner och vad för slags låda köpte du och var?). Nyfiken i en strut.

• Kastellet07

Lilla Li:
    Jag köpte champagneprovarlådan på Systembolaget. Det finns olika modeller i beställningssortimentet. Den jag köpte heter Champagneprovarlåda 2 och består av 6 st 37cl flaskor champagne, pris 944 kr.

Här finns alla olika lådor:
    www.systembolaget.se/Applikationer/Sok/ResultatLista.htm&SokKriteria=champagneprovarl%E5da&Butik=0&SidNr=1&SortKol=namn&Asc=1&BackUrl={DCC10888-403B-4301-82F3-0C27A0A28286}

Denna köpte jag:
    www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt&Butik=0&SokStrangar=

De levererades i en pappkartong, men jag köpte till 3 st trälådor (95 kr/st)och la dom däri istället. Sen knöt jag fast ett kort runt varje flaska där jag skrev vid vilket tillfälle den skulle öppnas.

Gillar din M2B whisky så finns det även whiskyprovarlådor på systemet.

• Lilla Li

Kastellet07: Tack för hjälpen! Det ska jag genast kolla upp. Bara 3 dagar kvar nu.

• Kastellet07

LillaLi:
    Oj, då får du skynda dig! Min tog ett par dagar att få hem. Ring dom med en gång imorgon fm om du kan. Jag vet att de fått in en ny champagneprovarlåda omkring 1 augusti, men den hann inte levereras i tid för mig. Hinner du inte kan du ju alltid köpa flaskor styckvis och lägga i sådana trälådor jag nämnde.
    Lycka till!

• Lilla Li

Kastellet07: Aha ok. :) Vad bra. Då gör jag nog så istället.

• Liinda_e

suck om jag hade råd skulle jag ge min älskling en hd fatboy som han drömmer om...skulle stå utanför hotellet på morgonen med en stor rosett på...fan varför är man inte rik som ett troll

• Bröllopstokiig

tack för hjälpen..

• TezzAmore

Giiirly: Va blev det för nått tillslut?

• Giiirly

Jag avbokade tiden för Secret box och tänkte i stället ge honom en sådan i "fylla-jämt"present.
    Så, det blir en flygtur med instruktör (som jag beskrev ovan)
    Eftersom det är i Stockholm så lägger jag till en weekend på ett extra fint hotell :) Och allt ska sättas ihop med ett leksaksflygplan!

Angående Secret boxen, jag kom fram till att: För det första sätter man inte upp såna bilder på väggen. Och min m2b lär ju inte plocka fram dom var och varannan dag heller. Om jag känner honom rätt, visst han skulle blivit överlyckligt men dom skulle bara ligga i en byrå..!

Tusen tack alla för all hjälp o lycka till med bröllop o planering!

• September mys

min kille fick i födelsedags present att klappa vargar, en mycket lyckad och uppskattade present!
    så upplevelser i present kan verkligen också bli fina minnen.

Svar på tråden Morgongåva till m2b...