• Giiirly

Morgongåva till m2b...

Bara en vecka kvar till den stora dagen o jag ska på onsdag göra en secret box o ge den till min blivande på morgonen.
    bara det att jag vill ge något mer o hade planer på ett smycke, typ en ring, där det graveras våra namn o dotterns. Hittade ej en sida med ett sådant smycke i god tid så nu e det för sent.
    Han har redan halssmycke som han ärvt av sin far, armband o ny klocka fick han av mig för inte så länge sen...

vad kan jag hitta på?
    Eftersom tiden e knapp kan det bli svårt att hinna göra något eget också (hade även funderingar på en bok om oss.) jag e alltid ute i sista sekund :)
    vore tacksam för alla svar jag kan få!

• Svar på tråden Morgongåva till m2b...
  • Glamourbruden

Istället för halsband kan du en ring med era namn på.

mvh Glamourbruden

• Frema

Jag blev fru i fredags och jag gav min man en liten ask gjort i bananplanta (mannen min är lite bohemisk lagt) i den låg det sex små hjärtan med olika mönster.. Sedan klippte jag ut ett hjärta i fint papper med texten:

Du har nyckeln till mitt hjärta! Jag älskar dig!

Intill hade jag limmat fast en liten nyckel..som jag hade hittat på ett smycke från glitter..

JÄTTE UPPSKATTAT

• croftan

Jag köpte min morgongåva på Pilgrim. Jag var överlycklig när jag hittade att de även har guldöverdragna smycken till män, annars är ju herrsmycken nästan alltid i silver. Jättefina är de också men det är klart en smaksak.

:)

• Thailands brud

Ja har köpt ett par badbyxor o en tröja som jaglämnat in o fått tryckt "on honeymoon" på rumpan resp. bröstet

• Giiirly

Tack för alla bra idéer!
    Måste fixa det nu i veckan, hoppas bara jag hinner :)

• Mr Perfect´s blivande fru

Min blivande kommer att få en helikopterflyglektion av mig i morgongåva.

• Giiirly

Mr Perfect´s blivande fru
    Oj, oj, oj!
    Vilket bra idé. Hur får man kontakt med någon som kan ordna det (Vi bor i Göteborg) Och hur mycket kostar det?
    M2b gick gymnasieskolan med flygvapnet, han skulle prompt bli pilot men utbildningen lades ner efter att han gått där 1½ år (nedskärningar) så detta skulle göra honom tokig av lycka!

• Tilla80

jag har köpt en tröja där det står "Just Married" på som han ska ha med sig på vår bröllopsresa

• Mr Perfect´s blivande fru

Giiirly
    Jag googlade efter "helikopter" Fick då upp en hel hög företag som håller med helikoptrar till frakt, shightseeing (hur 17 det nu stavas) och flyglektioner. Vi ska till ett företag i Norrtälje. Jag betalar 2500 för 30-40 min.
    L

• TezzAmore

Jag har köpt en snusdosa till min m2b som jag även graverat in hans initialer på! Jag köpte den i en guldaffär, men det ser ut precis som denna:

www.slimcase.se/&kategoriid=4&id=121170&showpagenumber=1

Svar på tråden Morgongåva till m2b...