• brud  nästa år

Fin bild till festprogramets framsida

Har letet och letet men kan inte hitta någon bild som passar till festhäftets framsida.
    Är det någon som kan länka till någon fin bild, typ hjärtan, vigselringar, någon vacker blomma mmm

Jag skulle bli så glad.

• Svar på tråden Fin bild till festprogramets framsida
  • brud  nästa år

Åh så fint men hur gör man det?

• Mrs*N* 18/8

Ja embossing är superfint, det har vi på många av våra saker.
    Väldigt effektfullt

• Mrs*N* 18/8

Man kan antingen använda embossing med stämpel eller med embossingspenna. Penna är superenkelt, man skriver/ritar först sen häller på pulver. Skakar av överflödet och värmer över tex spisplattan

• brud  nästa år

Tac tjejer det tål att tänkas på det blir ju urhäftigt. Men om det är så att jag väljer latvariant med en vanlig bild så puffar jag fortfarande för bilden med stortr B Nån måste väl ligga och ruva på den

• brud  nästa år

Tack skulle det givetvis stå

• vinterbrud -08

Hittat någon bild ännu? :)

• brud  nästa år

Nej jag har ingen bild som känns helt rätt. Vårat papper är lite tjockare och silverfärgat så det måste passa det, svårt.
    Jag tackar för alla hjällp jag kan få

• Lajsan

Mrs*N* 18/8 skrev 2007-08-01 23:59:35 följande:

På denna sida finns många söta bilder hem.bredband.net/narnia/
    Hur gör man om man ska använda bilderna?
  • Kirsto

Vi hade en bild på oss själva på festprogrammets framsida (en photoshoppad, såg ut som ett grönt frimärke). Det är inte helt lätt att hitta en bild som känns RÄTT, men kanske det kan vara en lösning att ha ett monogram eller en text tillsammans med ett hjärta?

• Miss Blue

Mrs*N* 18/8 skrev 2007-08-01 23:59:35 följande:

På denna sida finns många söta bilder hem.bredband.net/narnia/
    Stort tack för tipset! Hittade massor av bilder jag kan använda till våra trycksaker, TACK!!
  • Fröken Figo

en bild på er annars?

eller googla med "bild" alternativet på nåt av de ord du föreslog

Svar på tråden Fin bild till festprogramets framsida