• brud  nästa år

Fin bild till festprogramets framsida

Har letet och letet men kan inte hitta någon bild som passar till festhäftets framsida.
    Är det någon som kan länka till någon fin bild, typ hjärtan, vigselringar, någon vacker blomma mmm

Jag skulle bli så glad.

• Svar på tråden Fin bild till festprogramets framsida
  • brud  nästa år

Ingen som har någon? är så sugen och göra en framsida

• brud  nästa år

puuuuffffaaaarrrrrr

• Ailicec

Är det ingen som vill svara... Vi ska beställa från kortdesign, samma tema som vi haft på alla andra program. Jag kan tyvärr inte hjälpa... Men svara kan jag!

• Addiz

Om du söker på BT så kan du hitta en massa trådar som har länkar till olika hemsidor med massa bilder som man kan använda...

• brud  nästa år

Tack snälla Näe det verkar inte som jag får någon hjälp här ikväll jag som är så pysselsugen

Får man fråga vilket program ni har beställt? lie nyfiken

• brud  nästa år

Addiz
    Jag har letet men kan inte hitta någon vettig bild, det bara en bild till första sidan jag är ute efter, innehållet är i stort klart.

• Ailicec

Designen hette Fiore tror jag, det är en lång röd ros. Vi har/ska beställt/a inbjudningskort,vigselprogram, festprogram, placeringskort och tackkort i samma!

• pimpinella

Hej!
    Du har kanske kikat på

www.kortdesign.se/default.aspx&action=FaktaBanken&subPage=textforslag_festprogram_bilder

där finns ju lite bilder som kanske kan inspirera? Jag har fått hjälp av min bror och gjort en bild i datorn, ett "streckgubbe-brudpar" med personliga saker i händerna, så folk kommer att förstå att det är just vi. Detta tänker vi ha på våra program mm. Kan kanske vara ett tips, man kan ju säkert rita eller göra bilden på annat sätt också, om man inte är så van vid datorn!

• brud  nästa år

Den sidan har många roliga bilder har använt dom till insidan men själva omslaget vill jag ha en lite "finare" bild om ni förstår vad jag menar?

Svar på tråden Fin bild till festprogramets framsida