Vad har hänt med Johans Högtidskläder?
Nu blir jag också jätte nervös, vi ska gifta oss nästa vecka och har våra kläder där, har också ringt dit.
Är det någon som vet om det finns något mer nummr dit?
Nu blir jag också jätte nervös, vi ska gifta oss nästa vecka och har våra kläder där, har också ringt dit.
Är det någon som vet om det finns något mer nummr dit?
Men är det inte konstigt att telefonnummret till dem upphört och mobilnummret som fins på hitta går till en kemtvätt i Sisjön.
Han som svarade där sa att det hade ringt flera personer igår och frågat samma sak. han hade inget annat nummer till dem sa han.
Får panik känns som om att jag inte klarar av att börja leta efter kläder till m2b & bestman igen 11 dagar innan bröllopet.
Jag har skickat dit vår best man för att kolla nu.
Vår bestman har vart där nu, han sa att det satt lapppar på herrbutiken men inte på dambutiken. men ändå konstigt det där med att telefonen är avstängd. Jag slutar kl 15 idag och de ska ju ha öppet till kl 18, så tänkte ta å åka dit själv.
Vår bestman som var där ringde precis å gav mig nummret på lappen som satt på dörren 0736-001490. jag ringde dit och en man svarade att de har öppet som vanligt i Dambutiken och anledningen till att de inte svarar i telefon är att telia skulle flytta jacket till dambutiken men har dragit ut på tiden bara, de skulle även ha gjorts en hänvisning under tiden men något har tyligen klickat. Jag tänkte åka dit ändå bara för att känna mig säker. men blev mycket lugnare efter att ha pratat med någon om det och fått en förklaring.
Jag har vart där idag och pratat med killen so jobbar där. Butiken låg ca 10m närmare Järntorget än förrut. Han sa att föroppnings vis skulle telefonen funka som vanlgit senast på torsdag men att om man skulle ha kläder nu i veckan så kunde han inte garantera att det kunde ta kort. Bra att ta med kontanter kanske.