• tinlan

Vad har hänt med Johans Högtidskläder?

Hej!

När jag var och provade underkläder med min brudklänning i Lördags,kom vi fram till att "mittstycket" under snörning behöver fortfarande justeras.

På Tisdag nästa vecka har jag en inbokad tid för ev.ändringar och det ska sättas på axelband.

Idag försökte jag ringa till stället ifråga Johans Högtidskläder i Göteborg.
    Deras nummer har slutat upphöra,finns inget annat angivet nummer.

Börjar bli lite nervös, undrar är det någon som har varit i kontakt med dem det sista?
    Kanske inte ska dra på för stora växlar,det finns säkert en logisk förklaring.

• Svar på tråden Vad har hänt med Johans Högtidskläder?
  • Pyssetroll

vet inte om det gäller hela rörelsen men den lokalen som har herrkläder har en lapp i fönstret om att lokal uthyres eller liknande. Kanske vore bra att åka dit och kolla just in case??

• tinlan

Nu blir jag jätteorolig!!!
    Min blivande har hängt undan sina kläder där.
    Bröllopet är den 25 Augusti.

• Kokkos

Nu blir jag också jätte nervös, vi ska gifta oss nästa vecka och har våra kläder där, har också ringt dit.
    Är det någon som vet om det finns något mer nummr dit?

• T och U

Nej! Säg inget sånt! Jag skulle åka in imorgon och beställa min klänning, och den finns inte i någon annan butik!!! Fast kanske tur i oturen att jag inte beställde den i fredags när jag hade tänkt att göra det...

• Lilla Li

De ska kanske stänga sin verksamhet, eller flytta den. Oavsett så tvivlar jag på att ni inte kommer få era kläder. Antagligen kommer de fullfölja alla projekt de åtagit sig. Gå dit och prata med dem tycker jag!

• FredagenDen13

Hej!
    Vi hyrde våra kläder där för 2 veckor sedan & det var inga problem.
    Men då nämde de att herravdelningen skall byta lokal, så det skall nog inte vara några problem.
    Jag förstod det som att de skall ha Herr & Dam ihop, eller något i den stilen.

• Kokkos

Men är det inte konstigt att telefonnummret till dem upphört och mobilnummret som fins på hitta går till en kemtvätt i Sisjön.
    Han som svarade där sa att det hade ringt flera personer igår och frågat samma sak. han hade inget annat nummer till dem sa han.
    Får panik känns som om att jag inte klarar av att börja leta efter kläder till m2b & bestman igen 11 dagar innan bröllopet.

• Lilla Li

Kokkos: Jo det är ju lite konstigt förstås. MEN - gå dit och kolla. Sitt inte här och stressa upp dig när du inte vet.

• Kokkos

Jag har skickat dit vår best man för att kolla nu.

Svar på tråden Vad har hänt med Johans Högtidskläder?