• aim

13 oktober?

Finns det nån mer som gifter sig den 13:e oktober i år?

• Svar på tråden 13 oktober?
  • aim

BlivandeMrsBarrios:
    Vilket otroligt vackert rådhus! Underbart att få har sin vigsel där. om ni har festen den 13:e kommer ni vara i Sigtuna då också?

• Tyche

aim: Festen kommer vara i Uppsala. Vi har alla vänner så utspritt att Uppsala blir som en mittpunkt för många och väldigt många bor oxå i Uppsala.
    Tyvärr fick vi ju inte vårt första handsval när det gäller lokal att ha festen i, men Dalby bygdegård ligger fint och har allt vi behöver så vi "nöjer" oss.

Vi har inte ens skickat iväg våra inbjudningar än. Det börjar väl bli dags för det OSA har vi satt till den 22/9.

• aim

Vi gifer oss på Carlshälls Gård som ligger på Långholmen. www.carlshallsgard.se

Vi kommer både ha vigseln och middag på detta ställe. En präst kommer dit och utför själva vigseln.
    Våra inbjudningar har gått iväg och OSA är sista augusti. Så nu börja gästerna svara, det är jättespännande!

• Cahe

vi har osa den 1 september. En del svar har redan trillat in men gissar att de flesta svara de sista dagarna.

• NYC2007

Vi gifter oss den 17:e oktober!

• aim

NYC2007: Kul! Grattis, hur går det för er med planeringen.

Jag håller på att leta efter någonting att ha över axlarna eftersom det kan vara ganska kallt i oktober, men jag vet inte riktigt vad jag vill ha. Hur kommer ni göra med det?

• Tyche

Jag funderar på att ha en sjal över axlarna. En pashminasjal.

• aim

Ja, jag har också funderat på någon typ av sjal. Kommer inte behöva gå så mycket utomhus så vi får se vad det bli.

Idag har jag hämtat ut paraplyer som jag köpt, ett vitt och ett svart till oss eftersom det finns en viss risk att det regnar i oktober

Cahe: Har klänningen kommit än?

• Cahe

aim
    Nope, ingen klänning än. Funderar oxå på om jag ska ha något över axlarna...kanske kan man hyra något på stället där jag beställt klänningen ifrån. Ska ju egentligen bara var ute under fotograferingen och en liten stund efter kyrkan så jag får se vad jag kan hitta.

Svar på tråden 13 oktober?