13 oktober?
Finns det nån mer som gifter sig den 13:e oktober i år?
Finns det nån mer som gifter sig den 13:e oktober i år?
Min bror!
Hej rockon.
Va kul att nån svarade! Hur går det för din bror med planeringen, skull vara kul att få höra hur långt andra kommit med allt.
Vi gifter oss den 1 Oktober (måndag) men troligtvis kommer festen gå avstapeln den 13:onde!
Åh, va kul!
Hur kommer det sig att ni gifter er veckan innan?
Vi gifter oss den 1:a för att det är vår 10 årsdag. Nu råkar det, tyvärr, vara en måndag vilket gör att vi måste förlägga festen helgen efter.
Vi hade den 6:e men efter problem med lokalen och tider så har vi hittat en ny lokal och den var tyvärr endast ledig den 13:onde.
Men för oss är vigsel den viktigaste delen och vi vill gärna ha den på just vår 10 årsdag så vi tycker det känns ok att vänta med festen - förlänga det hela lite på sätt och vis.
Vi gifter oss den 13e!!! Snart är det exakt 2 månader kvar, attans vad tiden har sprungit iväg!
BlivandeMrsBarrios: Kul att ni kunde lösa det på detta sätt. Då får ni ju fira två gånger
Cahe:
Kul att du också hittat hit!
Jag har nyligen fått hem klänningen och hunnit fixa lite kring mina kläder och hemlt plötsligt har det nu slagit mig att snart ska vi gifta oss! Känns lite pirrigt om jag ska vara ärlig.
Vart gifter ni er?
aim
Jag går just nu och väntar på min klänning, den ska dyka upp i dagarna snart Gissar att det kommer att bli ännu mer verkligt när klänningen hänger här hemma sedan!!
Vi gifter oss i Åtvidaberg...4 mil söder om Linköping
Vi gifter oss i Siguna rådhus. Det är så fint
En liten länk: www.hembygd.se/apps/file.asp&ID=4360&File=Sigtuna+Raadhus+byggt+1744,+mitt+i+stan_l.JPG
Vi är jätte nöjda med vårt val av vigsellokal!
Fotograferas kommer vi göra nere vid vattnet innan vigseln.
Efter vigseln kommer vi gå iväg till stadshotellet (www.dn.se/DNet/road/Classic/article/0/jsp/clickImageRender.jsp&major=1&minor=74329) för en tre rättersmiddag tillsammans med våra barn, vittnen (svärföräldrarna) och min tärna (min lillasyster).
*Längtar*
Ja, när klänningen kommer blir det liksom så verkligt. Nu känns det som det är eeeeevigheter till den 13 oktober.
Vi gifter oss på Carlshälls Gård på Långholmen i Stockholm, sen blir festen på samma ställe. Vi försöker bestämma oss för meny, svårt.
Inbjudningarna har gått iväg och anmälningarna börjar komma in. När har OSA?