PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
vänta nu kom på en sak...............
var inte Bt en sida för att disskutera bröllop.....
*fnissar*
inte slaaaaaaaaaaask
i nattsysters försvar (tog mig 4 försök att skriva nattsyster) så har hon inte hoppat på mig, bara fördärvat mig :)
vaddå, miss_lyckad är väl ett fint namn? pratade med en tjej som hade det nicket på en chat :D :D
Ett "pick-nick", är det om man kallar sig för typ "dase" eller nåt liknande på ett forum?
jag HAr hoppat på en idag...hon fick ont och gillade inte alls det!
inget att rekomendera...
om det nu inte är elaka svärmödrar....
bröllop? vi pratade ju visst om bröllop för...för...inte alls så länge sen... och nu gör vi det igen :D
*nynnar*
let me tell you bout the birds and the bees and the flowers and the trees and the moon up above...and this thing called looooove
9247 kvar ...kom igen tjejer!
vill påpeka att nattsyster sa att hon inte hoppat på ngn IDAG... misstänkt. mycket misstänkt.
generellt sett försöker jag hoppa mer på studsmattor och mindre på folk :)
som mitt ex sa: kan man kalla en rullstolsbunden man för hjulbent?
Men Tizzeltazz då.... *gråtkvider*
9245?
*petar förtjust på nattsyster*
vaddå? vad har jag sagt nu då?