Munsår!!!!
Nu håller jag på och få MUNSÅR!!!! Det är ju HELT SANSLÖST!!! Jag tror jag bryyyter ihop! Bröllop 4 aug. Någon fungerande huskur som någon vänlig själ kan bidra med???
Nu håller jag på och få MUNSÅR!!!! Det är ju HELT SANSLÖST!!! Jag tror jag bryyyter ihop! Bröllop 4 aug. Någon fungerande huskur som någon vänlig själ kan bidra med???
salva från apoteket. huskurer funkar inte på mig ialla fsll
anti på apoteket. tar bort munsåret på ett par dagar
Köp Vectavir (tror det stavas så) på apoteket och smörj på! Hela tiden!
Är det bästa tipset jag kan komma med! Hoppas att du får bukt med det!
det är elva dagar till bröllopet. jag har då ALDRIG haft nåt munsår som håller i sig sååå länge. Så oroa dig inte.
Skaffa sån salva från apoteket, det lindrar.
jag har en billigare variant än anti, nån som heter "salva mot munsår" eller liknande liten rosa tub.
vectavir är SUPERbra!! Prova det!!
Testar just munsårsplåster, funkar riktigt bra. Och jag håller med, de hinner försvinna!
Jag har brukar också få munsår(ofta!) och har provat mig igenom apotekets sortiment. Jag tycker att Zovirax är den absolut bästa cremen. Jag har även varit till läkaren och fått ett recept på Valtrex, det är tabletter som man ska äta direkt man känner att ett munsår är på väg. Har inte testat men har läst här på BT att det ska fungera.
Någon har varit inne på munsårsplåster, funkar kanon. Fick mitt en fredag och mitt var borta på torsdagen. Byt plåster en gång om dagen och gör rent med en topz. Om det gegar mycket vilket det kan göra då det läker så byt oftare. Lycka till med läkandet det kommer gå bra.
Är det en vanlig munsårsspricka eller är det herpessår?
"NOQ" från hälsokosten funkar super.