• l i s a

    Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D

    Den 14/7 blev vi man och hustru. Vi har fortfarande inte smält alla intryck.

    Jag har aldrig varit så jädrans nervös i hela mitt liv! Och aldrig så lycklig heller.

    Som alla gifta säger här; ni har något att se fram emot ni som fortfarande har detta framför er!!!

    Det allra mesta gick bättre än vi någonsin kunnat önska oss. Vårt värdpar var... var... ja, jag vet inte hur jag ska kunna tacka dom! Och vårt "brudfölje" var lika fantastiska, och alla vänner, och alla släktingar... Det finns liksom inte ord nog att tacka alla! (Med risk för att låta som att jag står på grammisgalan )
    Här är lite utvalda bilder från en fantastisk fotograf!!!
    lindbergs.trandansen.se/fotograf.htm

    Och här är lite egna bilder:
    lindbergs.trandansen.se/bilder.htm

  • Svar på tråden Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D
  • Duchess

    Grattis! Så otroligt fina ni var, både du och maken!

    Tyckte mig se en del bekanta ansikten bland gästerna också.. :) Hälsa så mycket!

    / hon som har några dagar kvar

  • gräddbakelsen

    Hej!
    Skriver nästan aldrig inlägg utan tjuvläser bara men nu var jag bara tvungen! Ni ser helt fantastiska ut på bilderna! Grattis till bröllopet!
    Vi måste ha nån slags lika bröllopsgen för mycket blir likt på mitt bröllop i september. Eller i alla fall hoppas jag det. Har fixat guldskor, tärnorna är samma färg, ringarna breda med fast mina diamanter är i mitten, vill ha exakt sånna bröllopsbilder. Din frisyr var så grymt snygg!
    Det ser helt enkelt fantastiskt ut!
    Grattis igen!

  • Jämtlandstaus

    Stort grattis!! guuuuu va fina ni var. verkligen. vi kommer också ha ett borgerligt bröllop, men det kommer bli minst lika fint som ett kyrkligt

    hur gjorde ni med löften och texter under bröllopet? försöker få ihop något, har du inspiration till mig??

  • Putteochina

    Vad otroligt vackert ditt hår (och allt annat också) men jag undrar vart du hittat ditt diadem samt örhängena?

    Jag tror nog att jag ska ta med ett foto på dig till min frisör! :)

    Tack på förhand!

  • Bakelse

    l i s a
    Ååååh, de finaste bröllopsbilderna jag har sett hittills!!!
    Och ringarna är jättefina! Och diademet är SUPER!! Får man fråga var du har köpt det????
    Stort grattis!

  • Bakelse

    Förresten.... Jag har letat tips på borgerlig ceremoni, har du något emot att berätta lite om er vigsel???

  • Gerda

    l i s a

    Snyggt med den bredden

    Har dessvärre provat sambons 7mm ring och tja... det är hela mitt funger det Skämt åsido, mina ringar är 7mm tillsammans och det räcker mer än väl på mitt finger.

    Här är mina ringar:
    www.pixbox.se/pic_show_id12505505.html

Svar på tråden Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D