• l i s a

Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D

Den 14/7 blev vi man och hustru. Vi har fortfarande inte smält alla intryck.

Jag har aldrig varit så jädrans nervös i hela mitt liv! Och aldrig så lycklig heller.

Som alla gifta säger här; ni har något att se fram emot ni som fortfarande har detta framför er!!!

Det allra mesta gick bättre än vi någonsin kunnat önska oss. Vårt värdpar var... var... ja, jag vet inte hur jag ska kunna tacka dom! Och vårt "brudfölje" var lika fantastiska, och alla vänner, och alla släktingar... Det finns liksom inte ord nog att tacka alla! (Med risk för att låta som att jag står på grammisgalan )
    Här är lite utvalda bilder från en fantastisk fotograf!!!
    lindbergs.trandansen.se/fotograf.htm

Och här är lite egna bilder:
    lindbergs.trandansen.se/bilder.htm

• Svar på tråden Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D
  • sommarflickan

människa! vilken snygg kropp du har! hihi! blir aviiiis! är allting äkta!? haha!

• l i s a

sommarflickan, om allt är äkta? *asg*... mja... det är väl inte sådär man såg ut när man vaknade på söndagen direkt Löshår har jag lite, och smink och ett par strumpbyxor som höll in lite... men annars tror jag trixet är att köpa något som sitter bra snarare än något som är det man tänkt sig! Jag hade INTE föreställt mig en sån där klänning, inte sånt där hår, inte sånt där smink, inte såna där skor (friis company står på kartongnen??? Köpte på julrean på kii). Men jag tog det som var bekvämt snarare än det som passade in i min föreställningsvärld och oj så bekvämt det kändes Det är mitt stora tips alltså! SKIT i vad ni tänkt er och kör på det som är bekvämt!

Jag blir helt tårögd av era komplimanger. Tack!

Nu ska jag, ena tärnan och maken (hihi) ut och äta och jag ska blinga med mina ringar

PUSS

• sommarflickan

blingblinga på! du är oerhört vacker! hoppas jag kommer vara lika fin när jag står brud!

• Gerda

l i s a

Måste säga också att dina ringar är jätte fina! Maffigt snyggt med den breda guldringen - är de runt 1cm tillsammans? Hade gärna haft den bredden, men har så korta korvar till fingrar.

• Fröken Rubin

Grattis!!! Jag stod själv brud den 14/7!
    Helt fantastiskt! Vilka fina bilder ni har. Än så länge har jag bara några bilder som garnnen tog, vi väntar både på fotografens och andra vänners bilder.
    malin-john.weddingannouncer.com

• SlottsBrud2008

Åååh va fina ni var!!!

• l i s a

Gerda, tack Kul att höra någon som gillar dom... många tycker det är för brett och konstigt Förlovningsringen är 7mm och vigselringen 2mm så ja, nästan 1cm tillsammans. Här är en bild på ringarna. www.fotafolk.se/juli/lindberg/images/lindberg_066.JPG

Vad har du för ringar?? *nyfiken*

• rottizz

grattis!
    Jag ska oxå bli en Lindberg =)

• Skrutthumlan

l i s a

Åhhh... vad fina ni var!
    Allt var verkligen så fint!!
    Stort grattis!

• l i s a

rottizz - kul! När blir det då??

Jag sitter och kollar på bilder idag med och kan inte riktigt förstå att de togs i lördags! Det känns som en evighet sedan.. kanske för att allt känns så overkligt fortfarande!

Tack, tack alla! Och grattis Fröken Rubin!

Svar på tråden Helt galet!!!! l i s a är fru Lindberg :-D