• Linda85

Har ni diamanter i er förlovningsring?

Hej!
    Jag ska förlova mig nästa fredag och min ring ligger hemma och väntar.. svårt! Men jag valde en med många diamanter, en som många säkert skulle ha till vigselring, jag kör väl lite åt det amerikanska hållet..kommer ha en slät som vigselring nämligen. Är det några fler som har gjort så?

• Svar på tråden Har ni diamanter i er förlovningsring?
  • Snuffen

Jag ville ha en diamant i min förlovningring men ändrade mig så nu blir den helt slät istället.

• Noomi

Yes, jag har en enstensring och kommer ha en slät vigselring. :)
    Det spelar väl ingen roll hur man gör, huvudsaken är ju att man är nöjd.

• Afrodite76

Jag har 5 st diamanter, den i mitten är något större än de andra vid sidan om
    Liknar en aliansring. Det var han som hade valt ut den och friade utan att jag visste om det.

• catte

Jag har en solitär diamantring i min förlovningsring och skall nu få en slät vigselring när vi gifter oss!

• Linda85

Va härligt! Jag tycker min ring är underbart fin, känns bara lite kul att veta att andra gör så oxå. Verkar nämligen som att de flesta väljer en slät ring.

• succubusan

japp jag har 5 st i min. Ringen är i stål.fin fint:)

• Lill Mi

Jag kommer ha två prinsessor i min förlovningsring, och sedan en vigselring med fler diamanter!
    Här ska det glittra ordentligt!

• DeeDee

12 små brillianter på min förlovningsring. Tänkte att det var bäst att passa på Fast nu är jag ganska säker på att det kommer en ring till, också den m stenar.

• Mrs 2007

Min förlovningsring är i vitguld med 7 stenar. Vigselringen ligger i kassaskåpet och väntar.... Den har en stor sten i mitten, två lite mindre på var sin sida om den stora, och sedan 3 stenar på vardera sida om dem.

Håller med Lill Mi, Här ska det glittras...

• SpookysKira

min forlovningsring ar typiskt amerikansk, en solitar med safirer pa sidorna. vigselringen har nio mindre diamanter i den.

Svar på tråden Har ni diamanter i er förlovningsring?