• zukigirl

12 st morgongåvor.

Fick ett underbart tips här på BT om morgongåva till min blivande. Jag ska ge honom en liten gåva varje månad i på vår dag ända fram till vi firar ett-års dagen. Den första gåvan som han får på bröllopsdagen istället för dagen efter är redan fixad. Det blir ett guldhalsband som han vill ha. Men resten av gåvorna vill jag ha lite tips om. Det får gärna vara saker som vi båda har nytta av eller kan göra tillsammans. Tror att jag ska köpa konsertbiljetter till någon artist som vi gillar och lägga i ett kuvert. Är det någon som har mer förslag? Jag ger honom alltså alla 12 på samma gång men han får bara öppna ett varje månad.

• Svar på tråden 12 st morgongåvor.
  • Joleen

Chokladprovning, SPA-weekend, biljetter till idrottsevenemang, teater, konserter, heldag på Lisaberg/Gröna Lund, massage, middag på restaurang, mysig trerätters hemma med tända ljus, snygga kalsonger.

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

namnsmycke med era namn och bröllopsdatum,på baksidan kan du låta gravera ngt personligt.

wischyprovning.

almenacka med hans namn på.

klocka

• zukigirl

åhh.... vad duktiga ni är! MER MER!!!!

• wife 2 be - been wife

wischyprovning. Jag garvar ihjäl mig. Hoppas du inte tar illa upp jag skall bli fru, Blev bara så roligt.
    Provning av vichy-vatten? hahaha

Förstår att du menar whiskey

Många kramar

• Joleen

wife 2 be:

Nej jag tror att hon menade whisky

• zukigirl
    I detta fallet så blir det nog whiskey eftersom sambon föredrar Irländskt...
  • wife 2 be - been wife

eller kanske whiskas-provning ;)

• Joleen

Hihi, härlig ordlek det blev nu!

zukigirl:
    Har du fått några fler uppslag? Man kan ju ha några dyrare saker och sen några billigare, som t ex trerätters hemma, bad och massage etc. Kanske en pic-nic skulle kunna funka? Med räkor, mousserande, god sås och bröd? Och sexiga underkläder till dig? Så får han öppna den presenten på morgonen, se när du tar på dig dem och sedan tänka på det hela dagen innan ni kommer hem och han kan slita dem av dig

• zukigirl

Joleen :
    Vet med största säkerhet att det skulle uppskattas med underkläderna!!! *noterar det på min lista*

• wife 2 be - been wife

vin som skall öppnas på någon bröllopsdag. om eet år fem år eller tio år. se till att du köpt ett vin som kan lagras.
    Hur mkt har du tänkt att lägga sammanlagt på alla morgongåvorna?

Jag har själv knåpat ihop 5 morgongåvor men tänkte ge honom alla dagen efter bröllopet

Svar på tråden 12 st morgongåvor.