Hallå alla "gamlingar"!!
Idag har litegrann ont i håret.... men kan inte låta bli att titta in några minuter. Jag ska vila lite till och sen åka och käka pizza och dricka Cola!
Idag har litegrann ont i håret.... men kan inte låta bli att titta in några minuter. Jag ska vila lite till och sen åka och käka pizza och dricka Cola!
SOL SOL SOL!!! Kanonväder i Bohuslän denna dag! Jag pustar nu ut efter två mycket arbetsamma dagar! Vi målar huset, det känns i axlar och arm nu vill jag lova.
Vi har törstsläckare hemma, men just nu vill jag ha Baccardi razz, givetvis har vi INTE det. Gamlingen är trött och törstig nu. Jag börjar jobba kl 16 i morgon, så det hade passat med en drink i solskenet.
I morgon missar jag carnevalen i Grebbestad stackars mig nu är det bara motgångar.... Jag får väl "pina" i mig en kall cider istället
Hej hopp!
Kaffemoster
Jag förstår att alla är glada för regnet! Vi diskuterade väder på jobbet ( konstigt samtalsämne va? ); vi har regn dag ut och dag in, översvämningar mm ,i Asien dog människor i jordskred pga regnet. I Argentina var det - 20 grader och snö nu, de hade ej hänt på masssssssaa år. I USA värmebölja och storbränder.
Ditt drinktips låter smarrigt! Ska testa det snart!
Nu har jag bara 6 timmars slit på jobbet kvar, sen är det SEMESTER!!!!!!
Förresten, vi har snart målat klart nu! Bara vindskivan och runt ett par fönster kvar. Min nacke är mycket värkande nu!
Pssssscccchhhhhhtttttt! (ej treo-brus)
Jag öppnade just en öl för att fira semestern som började för 33 minuter sen! Skål!!
Ja jag erkänner, jag smet 1 hel minut tidigare
Yllo
Har ju inte ens kommenterat din axel!!! Stackare, sån himla otur! Ajajaj, hoppas det snart läker.
zukigirl
Ja till Torp
moooooaaaaahaha
bara skojade lite.
Vi ska till Köpenhamn nästa vecka fre-sön, bara jag och mannen!
Vecka därpå ska vi åka till High Caparral, hela familjen.
Så ska vi ta dagsturer. Koster var längesen vi var på, (vi har ju sååå långt dit,) så det blir ev en sväng dit.
Liseberg givetvis. Hälsa på svägerskorna i Lerum & Göteborg.
Stranden såklart!!
Vid lika dåligt väder som de senaste 4 veckorna, så blir det allvarligt talat Torpturer/ Överbyturer( Trollhättan)
I morgon ska vi ha kalas,
så nu bär det iväg för matinköp.
Hej igen!
Yllo
Jaa, sjukvården..... Det är bedrövligt att man ska behöva "slåss" för att få vård. Oftast går det ut över nån stackars ssk eller usk, när det egentligen är politiker och chefer som skulle ha en rejäl uppsträckning!
Har det blivit återbesök och behandlíng?? Annars, bete dig som en riktigt besvärlig patient; gnäll, skäll, ömka dig, påkalla all uppmärksamhet
Kristina 07
Fy f*n vilken semester! Vilken svärmor! Är hon riktigt frisk?
Burken
Låter som en sexig outfit!!! Vi vill höra mer och gärna se bilder!!! ( som jag såg ut, så vill jag gärna roas av andras bilder också)
Sen är det konstigt, varför man oftast äter nåt olämpligt på krogen..... Man blir ju så illamående och har växtvärk i håret utan dess like dagen efter!
I måndags travade vi runt i Göteborg i hällregnet. Inköp på femman: paraplyer, väska till mig, ny regnjacka till sonen, lite syndigt/sexigt svart till resan . Vi skulle till Antikhallarna, kom givetvis ut på fel sida på femmanhuset, och fick då därmed god användning av paraplyerna. Vi gick och vi gick!!! Till sist hittade vi ju, då hade vi haft siktet inställt på domkyrkan ett tag
Lokalsinne?? Hur ska det gå i Köpenhamn*suck*