Hallå alla "gamlingar"!!
Tack!!mmmmmmmmmmmmm va gott
Ska genast leta!
Jag ska baka senare idag. Just nu är det oooooliiiidligt varmt och kvavt! Här har vi gnällt i flera veckor över regnet, så kommer det plötsligt tropisk värme.
Tack!!mmmmmmmmmmmmm va gott
Ska genast leta!
Jag ska baka senare idag. Just nu är det oooooliiiidligt varmt och kvavt! Här har vi gnällt i flera veckor över regnet, så kommer det plötsligt tropisk värme.
Kaffemoster
Aha! Är det så det är??!!! Man är fortfarande ogift o kan vänstra lite hursomhelst....
burken
Jag tycker som du! VÄL många nu.... Vissa är direkt elaka
Jamen de kan ju vara bra att ha..... kallingarna med hål i alltså.
*Vink vink tbax*
Hej!
zuki
Det låter härligt!
Anne69
Ja det är klart att man piffar till sig så här inför helgen Ska man dessutom på kalas, är det extra viktigt att vara snygg.
Malaysia, åååååå *avundsjuk*
Yllo
Tonåringar vill väl inte gärna följa med på nåt, om det inte är så att vi kör dem till kompisar mm och åker hem sen....
Chokladpannacotta låter mycket mumsigt!
Vi ska tillbringa helgen på fotollscup.Ikväll en match. 2 i morgon.Det är långt mellan matcherna i morgon, tyvärr, men man får gilla läget. Vi ska till ett litet samhälle, men det finns väl alltid nåt att göra på "håltimmarna". Slutspel på söndag. Ungarna sover över, vi föräldrar åker fram o tillbaka, 4 mil en väg. Jaja det kunde varit värre.
Snart ska jag till jobbet o våldgästa dem på 11-kaffet*semesterrrrrr hihi* Jag har beställt arbetskläder som jag ska hämta o prova.
mmmmm Tack!
Jag ställer fram mina godsaker också: Sega chokladmuffins, Toblerone, drömmar. Varsågoda att ta för er!
Precis så är det, med dip blir det nyttigare
Nu drar vi till cupen!! Givetvis har det börjat regna, men vad gör det... helgen är lång så det hinner ändra sig! Håll tummarna för SFC P11!!!!
JAAAAAAAAAAA!!!!!! Grabbarna vann igår kväll med 2-1 mot Kristinehamn!!!!! Så himla kul alltså! Våra grabbar är inte direkt vana att vinna, då de oftast möter blandade lag med 11/12åringar. Vårt lag är rent 11-årslag och ibland är två 10-åringar med. Idag två matcher, hoppas på vinst igen, vi vet att ett av lagen blir tufft motstånd. Jag har på mig stor Tena idag, man vet ju aldrig vad som kan hända
Kakfat, plastmuggar,thermos ska packas nu! Ha en bra dag!!!!