• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

Typiskt... så kommer en kollega till mig och säger att jag har punka på ena däcket på bilen... *surar* hur tusan byter man däck?? "samboooooon!!! Var är duuuu?" *gråter en skvätt* Som om jag behöver detta idag... nä, ska nog gå och köpa mig en glass istället...

• TezzAmore

Lykke: Ska ringa henne strax!

• FredagenDen13

Undrar om jag e knäpp... nu när jag har våra bröllopsbilder här på jobbet, så har jag tittat på dem titt som tätt.

Säkert 20 ggr idag!

• FredagenDen13

Nu skall jag traska hem.

Trevlig kväll tjejer!!!

*C*

• TezzAmore

Freda: Det är inte konstigt att du vill titta på de fina bilderna! Det kommer säkert jag att göra sen!

Nu tror jag att jag kommit på varför jag kännt mig lite irriterad, iaf på en sak. Mina tärnor och min bestman VÄGRAR att tala om när var hur sambons svensexa kommer vara/bli! Okey, om de inte vill tala om för mig va det ska hitta på (fastän jag tiger som en mur, det är jag känd för) men de kan väl för tusan tala om för mig NÄR det blir??? Vi har två helger kvar innan bröllopet och tänk om det blir en hippa i helgen och en sexa nästa helg? Då har vi INGA helger kvar att fixa det sista med bröllopet??? Det tycker jag är fel... det är ju för tusan MITT/VÅRT liv??? Ja,ja... det finns säkert NÅN förklaring, men jag gillar inte att jag inte kan planera nått... Lykke, jag förstår hur du känner dig!!

• TezzAmore

Hahahaha! "det kommer säkert jag att göra sen"... självklart menade jag att jag kommer att titta på VÅRA bilder sen! Hehehe!

• Ab fab

japp- jag förstår. men troligtvis (om jag skall gissa) så blir det samma dag. därför vill de inte berätta för dig.

• TezzAmore

Hmm... ja, jag börjar misstänka detta...

men det är iaf. väldigt jobbigt att inte kunna planera. Dessutom känns det som att de undviker mig... ringde min ena tärna idag och hon sa bara lite kryptiskt att hon var på ÖB och skulle köpa lite grejer och hon var väldigt kort liksom...

åh, jag längtar tills detta är över nu...

• TezzAmore

Hoppas de fixar min punka snart... annars kommer jag inte härifrån!

Tjejer, det ska bli sååå skönt att träffa er på tordag. Precis vad jag behöver tror jag! Förresten, nån som vill ta nått glas vin på tordag? Jag kan ta med en flaska eller två. (för en gångs skull så kör jag inte! )

• Bauti

Heluuuuu
    Har ränt runt som en skållad råtta idag igen.
    Hittade tre (beöver 5) Miranda nallar till bordsnamnen (clips). Döööö söta. P tyckte oxå det, tur.
    Jag kommer inte på torsdag. Skall göra tånaglarna då hos Michelle och antagligen så skall vi upp och flyga oxå. P har en konpis som är pilot, nice

Annars så försöker jag andas *iiiiiiin, uuuuuuuuut, in ,ut, iiiin, uttttt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4