Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Nides:
Åh vad bra!
Då mailar jag lite bilder i helgen!
TezzAmore:
Jag köpte TANTTROSOR på Åhlens. Man kunde dra dem låååååångt över naveln & de hade lång ben!
Linum: Jag funderade på stayup. Men då måste jag ha mamelucker. Hur fungerar det då med stayupen. Då krockar dem ju. Ska man isf ha en sån där liten korsett med strumpebandshållare? Sexig bild jag målar upp,va? Funderar även på att köra med en hel kroppsstrumpa så behöver jag inte fundera. Och smal och formig blir jag ju också.
J undrar om jag har fastnat vid tangentbordet snart.... hahahahaha han har aldrig sett mig så länge vid datorn... hahha
Carma: Men det går väl att ha stayupsen över mameluckerna??
Freda: Jag vill ha ett par finare trosor (ska ha mamelucker på dagen) till kvällen/natten...
TezzAmore:
Aha, jag trodde vi diskuterade mamelucker/tanttrosor!!!
Fredag: Det är jag som diskuterar mamelucker, stayup, knästrumpor eller hur ska jag göra...
Men när jag ska prova klänningen så är det väl skorna och bh som är viktigast. Jag behöver väl inte ha hittat resten av underkläderna tills dess?
Carma: Strunta i om det krockar. Huvudsaken är väl att det är bekvämt för dig. Fin under kan man vara en annan gång (typ senare på kvällen). Jag kommer att ha "cykelbyxor" som håller in undertill. De är inte snygga, men M har sett mig förut
Har köpt nya boxertrosor som inte åker in någonstans. Jag har nämligen efter 15 års fotbolls- och volleybollsspelanbde en skinka och lår som är större på ena sidan...
En musikfråga... Ska ni ha en speciell låt när ni kommer in i festlokalen??
Carma07:
Mitt tips är att inte bry sig om hur det ser ut, bara det är bekvämt för dig.
Ingen som kommer att se vad du har under iaf!
Linum: Det behöver inte alls vara snyggt under klänningen. Men jag tänker på att det kanske blir knöligt och krångligt när strumpor och mamelucker krockar.