Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Nides: När blir det avresa då?
Carma: Barfota!
Carma: Det finns ju sådana där pyttesockar som bara täcker undersidan av foten + lite till som man kan ha i finskor. Testa det!
Köp en liten flaska Systane. Det hjälper (en stund) om du skulle få torra ögon av linserna.
Nides:
Självklart!
Kan någon hjälpa mig att lägga upp i bloggen? Jag kanske kan maila någon några bilder?
Tänkte göra det i helgen om det går bra?
Jag provade lite olika trosor på TWILFIT igår, men jag måste vara felformad eller nått! De skar in under magen, en annan modell vid sidan, några andra var för stora, ja jag vet alltså inte!!
Freda: Ja, bilder!
freda du kan skicka de till mig så kan jag lägga upp de!!
:D :D :D
Linum: Jo, sådana har jag provat förr och tyckte inte om dem. De bara kanar av. Desstum är inte mina skor täckta hela vägen på sidorna så det får bli hela strumpor eller inga alls. Alternativet är ju knästrumpor, men då får jag hoppas på att inget av buset värdparet ska hitta på innebär att jag behöver lyfta på kjolen.
Tezz: 5 - 19 nov!
Carma: Stay up då? Det ska nog jag ha om det är kallt i oktober.
Usch, vad jag har svårt att koncentrera mig på jobbet. Jag har några måsten. Om jag inte hinner med dem idag får jag nog åka in en sväng på söndag kväll. Kanske är lättare när jag inte blir så nyfiken vad som händer här.
Tack och lov så kan jag ju jobba ikapp mina timmar sedan.