• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

Nä, det är i mitten av augusti. Bara bra förd å kanske det är fint väder ist för London regn

• FredagenDen13

Det är sant!
    Sämre väder KAN det väl inte bli, eller?!

• Linum

Om nu inte London ligger under vatten...

Måns Zelmerlöv... hmmm... vems frikort var det?

• Puman-prinsen

Sämre kan det visst bli! kan bli som London... hehe
    Men hoppas självklart inte på det!

• Linum

Nu är jag färdig med vår playlist. Fem och en halv timme sketbra musik! *gör vågen för mig själv*

• Carma07

Godmorgon tjejer. Idag var det full fart här. Började att läsa ikapp mig iden otroligt roliga Paniktråden. Tog en himla massa tid bara. *muttrar*

Igår kväll var vi hemma hos vårat värdpar och gick igenom bröllopsdagen. De kommer att ta hand om festen och vårt festhäfte. De vill att vi skriver ihop det som vi vill ha med och sedan lämna över det till dem och vi kommer inte få se det förrän festen. *spännande* Det känns väldigt skönt faktiskt. Eftersom att vi har plockat bort traditionella tal och sånger så har jag kännt att vi måste hitta på något annat istället, men nu gör de det. Jag hade massor av ideér och de svarade nästan på det mesta; "men lämna det till oss". En stor sten föll från mina axlar. Nu ser jag verkligen fram emot bröllopet!!

• Nickes fru

Goodmorning girls. Här är man uppe i någorlunda tid och då är det redan skrivet sisådär en 10 sidor sen igårkväll hehe
    Det kallar jag aktivitet!

Jo, naglar igen, Bauti, går du till salongen och tar bort dem när de börjar lossa?? Hur gör de då? Läste nånstans att man får sitta med fingrarna i acetonbad.. är det sant??!??

Idag bär det av till Freeport, behöver shoppa lite kläder, kul!

• Puman-prinsen

Carma07 - Vad skönt att inte behöva ta tag i den biten!
    Dom kommer göra ett kanon jobb och ni kommer bli hur nöjda som helst. Spännande med att inte veta allt heller

• Puman-prinsen

Nickes fru - Har man gjort tippar så tar man inte bort dom utan lägger på nytt akryl. Om nu inte det har växt så mycket att det verkligen behövs tas bort.

• Carma07

Linum: Plockar ni med musik ikväll?

Vi provkörde och klockade tiden hem igår. Vi svängde inte upp till kyrkan utan tog tiden ett par hundra meter därifrån. Det tog 20 minuter och så plussar man på för sträckan till kyrkan och att trassla sig in i bilarna, så blir det totalt 25 minuter. Så på en halvtimme borde man hinna ut till lykkes bröllop. Så mycket trafik borde det inte vara en sen lördag eftermiddag.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4