Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Morning brudar!!!!
Vad ni verkar pigga & allerta!
Jisses vilket spookey väder, nu strålar solen!
Bauti:
Vart gör du dina naglar någonstans?
Jag gjorde det till bröllopet & jag kan ju erkänna att jag blev ruggigt hooked!!!
Vill göra det igen, nu!
Freda: "Jag gjorde det till bröllopet & jag kan ju erkänna att jag blev ruggigt hooked!!! Vill göra det igen, nu!" *fniss*
TezzAmore:
Ojsan hoppsan, det kan ju betyda MYCKET!!!!
Jag gör mina hos Michelle på Beauty Lounge vig grönsakstorget. Har gått hos henne ett år nu.
Bauti:
Hur länge håller dina?
Mina SMÄLTE nere i Italien. Visst, den "försvann" ju inte, men de blev klibbiga & fula.
Förlåt tezz... Nu ska jag svara på din fråga..
Det här är mina (och M:s) tankar om en del whiskysorter:
Highland Park 20 Years - mjuk, blommig, GOD
Ardbeg Uigeadail - riktigt rökig och väldigt tjärig, mycket god! Favoriten bland favoriterna!
Glenfarclas 21 years - lite rökig, apelsin och aprikos
Talisker 18 Years - rökig, lite vanilj, god
The Macallan 18 Years - fyllig, lite fruktig, rökig, en av mina favoriter
Glenlivet är nog inget vi skulle köpa hem till oss i alla fall. Den är ju fullt drickbar, men lite tam i smaken. En whisky ska kännas att man dricker.
Linum: Tack så jättemycket för info! Du är bäst darling! *puss på nosen* Jag vet att sambon gillar både milda sorter som Tullamore dew och rökiga som Laphroigh (hur de nu stavas). Jag ville köpa nån sort som jag inte tror att han har smakat. Highland Park 20 Years låter bra, men jag är lite osäker på om han inte har nån sån... måste se om jag kan hitta nån bild! Men som sagt, tusen tack!
Fredag
Mina håller jätte bra. Lossar nästan aldrig. Men, det är olika på olika personer.
Jag går och gör mina vad tredje vecka (nu har jag uppehåll tills bröllopet)
Whisky, blä *spotter och fräser*
Rena flygbränslet.
Tänk vad olika vi tycker