• Saya

Ringar är beställda

Igår beställde vi våra förlovningsringar från titanringar.com (dom har just nu VÄLDIGT mycket att göra och därför har leveranstiden blivit något förlängd, den är nu uppe i 2 månader). Det blev en 6 mm plain i sidenmatt till sambon och en 4 mm sidenmatt med en brilliant i till mig. Ska bli så kul när man äntligen får dom!!

Vi ska förlova oss när vi åker till Italien i augusti, ingen vet att vi ska förlova oss även om många frågat Tanken är att vi ska hålla det hemligt och sätta in annons i tidningen så att våra föräldrar ser det samma dag som vi förlovar oss

Att det ska va så nedrans länge till augusti... vill ju åka iväg och förlova mig nuuuu! Men den som väntar på nåt gott...

• Svar på tråden Ringar är beställda
  • Nightingale

3,5 år i augusti.

Inte så jättelänge, men bröllopet har varit bestämt i ett par år! Det kändes så rätt från början!

• Saya

Finns nog inget som heter "för bråttom" i ett förhållande, känner man att det är rätt så varför ska man vänta?

En fråga till... vart i vårt land bor ni?

• Nightingale

Varför kommer ni inte att gifta er?

Det är ju det som är grejen!

Ser så mkt fram emot bröllopet, ännu mer nu när vi har en bebis då!

• Saya

Jodå, vi kommer nog att gifta oss, men inte ett år efter förlovningen

Men gifta oss kommer vi att göra, frågan är vem som hinner fria först

Jag förstår att du ser fram mot bröllopet!!

• Madeleene

Nightingale: Åh vad roligt, en till va roligt. Att du gifter dig 080808 det gör jag/vi också. Vart ungefär i landet finns du?

• Madeleene

Saya: GRATTIS, förstår att du längtar.

• Nightingale

Madeleene- Karlstad bor jag, men gifter mig i dalarna.

Kyrkan är bokad!

Vart bor du?

• Saya

Madeleene

Tack! Jo, längtar är nog bara förnamnet

• Nightingale

Tjohoo!!

Hämtade ut ringarna idag, de passar perfekt, gravyren är rätt! Såååå skoj att prova dem! Lite tight var min ring, men det är varmt idag, och jag ser att fingrarna är svullna!!!

Åh, jag längtar tills jag får ha den dygnet runt!

• Joleen

Saya:

Augusti är bara runt hörnet, njut av sommaren och se fram emot resan och förlovningen!

• Saya

Nightingale

Åhh vad roligt!!! Jo, längtan blir lång för dig nu det förstår jag, 7 veckor ungefär har ni kvar va?

Våra ringar kommer den 9/8 och vi åker iväg den 17:e så det är inte så himla lång väntan tack och lov. Längtar också tills jag får bära min dygnet runt, hoppas att allt går som det ska och att ringen är så fin som jag hoppas

Joleen

Tack, det ska jag absolut göra. Och nä, du har rätt i att augusti faktiskt inte är så himla långt borta

• Nightingale

Jag trodde ju inte att ringarna skulle komma SÅÅÅ snabbt, det är ju sommar och förlovningstider och allt!
    Men min sambo har gömt dem nu!

Sambon var så fin i sin ring, han avskyr smycken normalt sett, men såg jätteglad ut nu när han provade.

Hoppas hoppas att jag inte sväller upp pga graviditeten så att jag kan ha ringen på förlovningsdagen! Jag räknar lite med att få ha den runt halsen kanske, men förhoppningsvis så går den på!!!

• Saya

Åhhh vad jag längtar ännu mer nu!

Jo, det är klart att fingrarna sväller lite, har en arbetskamrat som är gravid nu och hennes fingrar har svällt såpass så att hon inte längre kan ha sin förlovningsring på utan har den hängande runt halsen. Ingen konstigt alls med det, vissa svullnar ju upp både här och där och vissa växer inte mer än runt magen

En kompis till mig fick barn i början av juni och hon fick knappt på sig några skor de sista veckorna så mycket hade fötterna svullnat

Svar på tråden Ringar är beställda