• Saya

Ringar är beställda

Igår beställde vi våra förlovningsringar från titanringar.com (dom har just nu VÄLDIGT mycket att göra och därför har leveranstiden blivit något förlängd, den är nu uppe i 2 månader). Det blev en 6 mm plain i sidenmatt till sambon och en 4 mm sidenmatt med en brilliant i till mig. Ska bli så kul när man äntligen får dom!!

Vi ska förlova oss när vi åker till Italien i augusti, ingen vet att vi ska förlova oss även om många frågat Tanken är att vi ska hålla det hemligt och sätta in annons i tidningen så att våra föräldrar ser det samma dag som vi förlovar oss

Att det ska va så nedrans länge till augusti... vill ju åka iväg och förlova mig nuuuu! Men den som väntar på nåt gott...

• Svar på tråden Ringar är beställda
  • MrsMoreira

förstår hur du känner... vi gifter oss i augusti och hämtade ut våra ringar igår! Har redan haft på mig ringen ett flertal gånger :) Måste ju prova hela tiden.

• Nightingale

Vad ROLIGT, vi beställde oxå våra ringar idag, från vigselbutiken.se.
    Ska oxå förlova oss i augusti! Men kunde inte hålla mig utan beställde nu!

Vilket datum har ni? Vårat är: 8/8.

• Saya

Nightingale

20/8 har vi, på vår 2årsdag

Vi pratade om att vi skulle vänta med att beställa men sen när jag såg att väntetiden var såpass lång som 2 månader hade jag inte val, det var bara att skicka in beställningen!

Leveransdatum är den 9/8 så då kan jag lova att det finns en blivande fästmö som sitter på golvet nedanför brevinkastet och väntar på avin

• Nightingale

Samma här, jag kommer att ha jättesvårt att låta bli att ha den på mig, men måste försöka låta bll.

Måste ju förstås prova när den kommer, sen får banne mig sambon gömma ringarna tills "the big day"

• Saya

MrsMoreira

Hihi, jag har en liiiiten känsla av att jag också kommer vilja prova ringen hela, hela tiden men jag ska försöka behärska mig och inte prova mer än en gång innan det är dags... eller kanske inte ska prova den alls? (fast det kanske man måste, tänk om den inte passar )

kanske får be sambon gömma ringarna för mig annars är jag där och ska prova flera gånger om dagen

• Saya

HAHAHA vi skrev ungefär samma sak samtidigt....

• Nightingale

Åhhh längtar!!

Jag är gravid oxå, hoppas att mina händer inte svullnar så jag inte får på mig ringen, det vore ju himla tråkigt. Att få lov att börja förlovningen med att ha ringen i en halskedja....

• Saya

Nä det är kanske inte så roligt förstås, men du är ändå förlovad

Grattis till den kommande tillökningen! Vill också skaffa barn men min sambo (som nog är liiite förståndigare än mig) vill att vi väntar tills jag fått ett jobb och det har nog till viss del rätt i. Men jag vill...

• Nightingale

Ja det ska bli roligt med en bebis! Livet blir inte alltid som man tänkt sig, sambon pluggar jag blir arbetslös i sept, men det går bra ändå!! Pengar är inte allt!

• Saya

Nä det är sant... vi får se vad som händer de närmsta månaderna

Svar på tråden Ringar är beställda