• Svar på tråden Januari-Februari 2008
  • c_t

Ohj, jag hinner knappt med att skriva här

Vi ska på lägenhetsvisning idag. Annars så händer inte så mycket, det är i slutet av oktober som allt börjar röra på sig för vår del. Då ska vi bestämma meny och så vidare. Har iaf hittat solist till kyrkan som ska sjunga gratis så det är kanon!

• Akvavit

Hej tjejer, nu hoppar jag in här i tråden efter att ha "tjuvläst" länge :)

Jag ska gifta mig i vinter, vi har inte helt bestämt datum än, men det lutar åt februari. Vi har faktiskt inte bokat något alls än, men vi planerar. Här i Dalarna behöver man inte vara ute i riktigt lika god tid :)
    Vi tror att vi har bestämt oss för festlokal och kyrka, men har inte bokat än. Ska eventuellt kolla festlokalen i helgen, eftersom vi inte är kinkiga med datum så vill vi kolla först om det är någon helg de redan är upptagna.
    Håller på att välja fotograf, så svårt det är. Den vi ville ha var naturligtvis uppbokad för en reklamkampanj hela februari, och för "second best" finns en bunt att välja på. Ska sammanställa alla förfrågningar...
    Jag har varit ute och provat klänningar en gång och hittat två med wow-känsla, men ska ut lite fler gånger innan jag bestämmer mig.

Det är kul, men det känns ganska lugnt. Jag har surfat runt här på BT ganska länge nu, så jag har en ganska bra bild av vad jag vill ha, introducerar dem till m2b med jämna mellanrum, lite olika val som han får välja på, funkar kanon. Han har inte klagat än :)

• Gotland-08

Visst är det skönt med en månad när det är lättare att hitta det man vill ha. Vi fick bra priser på hotell och lokal. Inga problem med bokningar och tider...än! Peppar, peppar!

• c_t

Gotland-08 *håller också tummarna*

Om någon hittar en cremevit höftkort figursydd päls så hör av er till mig!

Vill ha en från soaked in luxury som fanns förra året men finner den ingenstans

• Gotland-08

Ska hålla gluggarna öppna när jag går på stan idag...

• c_t

Det är ju tyvärr inte säsong för päls.

• Gotland-08

Men jag har hört att skinn blir hett i höst...kanske det slinker in lite päls. Har en kompis i Frankrike som är modeorakel.

Hon håller utkik efter kläder, lägger ut bilder på det och köper om man vill. Kan be henne hålla utkik på en höftkort figursydd päls. Hon tycker det är så kul att gå i affärer och blir glad när hon får uppdrag, gärna svåra!

• _golden_

Akvavit; Välkommen!

Det är det bästa med att planera i god tid, man kan göra lite fynd och hinna leta ordentligt efter det där man vill ha. (och kan hitta det till bra pris dessutom...)
    Jag var redo i mars typ och hade koll på de 'gamla brudarna's vinterkläder, och fick tag i en grymt snygg kort fuskpäls. Stor krage, typ till midjan, figursydd och fluffig - precis som jag ville ha den (letade länge). Om det är slutet på februari ni siktar på så kanske det blir aktuellt att sälja vidare till dig, c_t? :)

Akvavit; Vart i Dalarna är det ni kollar på? Norra har jag för mig från en annan tråd?
    Gotland-08; Ja, de där är fina... men lite dyra kan jag tycka. Facklor och sånt räcker nog bra det med :)

Svar på tråden Januari-Februari 2008