• H&N

VAd hade ni gjort!!

Hej alla jag behöver lite tips. För det första så är jag kille och har lyckats klura ut när min sambo skall bli tagen. Dock verkar det som den personen som håller i möhippan inte har varit i kontakt med alla våra kompisar. De är nämligen bara 7 pers som skall med men kompisgänget består av 21 tjejer. Det verkar som om hon inte har frågat alla utan bara de hon har träffat tidigare. VAd hade ni gjort kan ju lätt bli sura miner och sånt.

Hör gärna av er det är nämligen snart dax är inte så många veckor kvar.

• Svar på tråden VAd hade ni gjort!!
  • Lady o Lufsen

Eftersom du vet att det finns fler som borde bli inbjudna/ tillfrågade så skulle jag råda dig till att ringa tjejen som håller i hippan och prata lite.....

kanske finns en anledning...?
    Kanske blir hon påmind av ditt samtal...?

• BrendaStarr

Ring den du tror är initiativtagaren och tipsa om de andra som kan tänkas vilja vara med!
    Jag hade min möhippa förra helgen och de missade att fråga min syster - som iofs är gravid i 32:a veckan och bor 20 mil från mig - men hon blev ledsen och det förtar lite av glädjen från min möhippa.
    Lägg dig i!

• H&N

Ja men känns det inte som om man lägger sig i då? Det är ju ändå de som planera och sen kanske det lätt blir frågor om hur jag vet.

• H&N

EN annan sak som jag redan har gjort är att jag för längesen gav allas nummer till hon som håller i möhippan men hon verkar bara ha haft mail kontakt och verkar inte bry sig om att ringa.

Skall jag verkligen ringa, ja får väl göra det imorgon.

• BrendaStarr

Min M2B hade kontakt hela tiden med min tärna och jag hade "pratat ihop mig" med bestman innan svensexan... Det är så man gör, tycker jag...

• zukigirl

Jag tycker som MJ2007. Man måste nästan ha lite koll på det där. Risken finns ju att man åker iväg någonstans eller så när den respektive ska hippas/sexas. Lägg dig i för guds skull!

• H&N

Jag lyssnade på er och har precis skrivit ett mail till tärnan där jag har skrivit upp alla som kommer på bröllopet av vännerna, skrev även deras telenr och de mailadresser jag kunde. Sen så skrev jag en text att
    -"tänkte vara snäll att hjälpa dig om ni har missat någon så kommer här en lista på de tjejer som kommer på bröllopet, även deras nummer så att du kan få tag i dem."

Tror ni inte att det blir bra

• Lady o Lufsen

Det borde göra susen!

• zukigirl

*s* Det sätter förhoppningsvis fart på henne! Du kan ju tipsa henne om att gå in här på BT. Då kan hon ju få många tips och ideér till hippan...

Svar på tråden VAd hade ni gjort!!