Inlägg från: förhoppningsis |Visa alla inlägg
  • förhoppningsis

munsår av stress

Har lyckats få stressmunsår nu, 1 månad kvar till bröllop och tror att jag blir hippad nästa vecka... nån som har några mirakelkurer??

Det sitter på insidan av läppen och "anti" verkar bara göra det värre...

HJÄLP

• Svar på tråden munsår av stress
  • förhoppningsis

sharya
    svider inte det?

• förhoppningsis

fast jag har hört att stressmunsår inte är herpes eller är jag felinformerad?

• förhoppningsis

_Ninna_ är de på in eller utsidan han har sina sår?

• förhoppningsis

Madelenee
    fast det är på utsidan, plåster funkar inte mot blåsor i munnen

• förhoppningsis

Madelenee
    ingen fara, jag hoppades bara intensivt att du kommit på nått magiskt sätt att fästa plåstret på insidan...

• förhoppningsis

sprickor i mungipan läker kanon bra med elisabeth arden, har provat det här men det verkar inte hjälpa, ska nog gå til vårdcentralen imorgon

• förhoppningsis

Jag tror att det heter afte nån läkare som sa för många år sedan, har haft det nu i en vecka, kommer oftast vif förkylning i kombination med stress, kan det vara det?
    Xylokain bedövar ju bara + att då blir man mer oförsiktig med den men det andra du pratar om för salva, vad är det?

• förhoppningsis

Nu har jag handlat en tub anti afte och påbörjat smörjningen, äter ci vitaminer och "Mitt val kvinna" varje morgon nästan alltid.

• förhoppningsis

*rusar ut i köket*

har hört att listerin tydligen ska hjälpa, får nog köpa en flaska i morgon...

tack vad snälla alla är som kommer med tips

• förhoppningsis

Kronström
    inte stressa är bra tips
    men jag varken är uppe sent eller kollar mycket på TV, äter mängder och frukt och grönt, inte mycket kött osv

Men när den kom så var det tenta, jobb, bröllopsplaner, bouppteckning efter min pappa osv osv men nu är det sommarlov och bara sista skvätten på bröllopsplanerna kvar *skönt*

Jätte tack till alla som kommit med tips och ideer

• förhoppningsis

glömde att jag faktiskt arrangerar bal oxå - samtidigt =)

• förhoppningsis

testa anti afte, vetinte om det var för att jag hde haft mina blåsor 1.5 vecka och de började gå bort av sig själva eller om cremen utförde mirakel men nu är det inte svullet alls (såg ut som om jag hade tagit en överdos av läppförstoringsmedel) och håller på att försvinna helt. *wow*

• förhoppningsis

japp, kostade ca 80 kr för en rätt stor tub

• förhoppningsis

Vad skönt!! DÅ får vi hoppas att båda våra håller sif borta också

Svar på tråden munsår av stress