Smycke "där nere"
Såg att det var en del tjejer som talade om piercing där nere i samband med rakning. Har nån erfarenhet av göra en piercing där nere? Tar det lång tid att läka? Känns det annorlunda vid sex? Funderar på att göra det.
Såg att det var en del tjejer som talade om piercing där nere i samband med rakning. Har nån erfarenhet av göra en piercing där nere? Tar det lång tid att läka? Känns det annorlunda vid sex? Funderar på att göra det.
Kärt barn har många namn, rattarna, melonerna, o s v
Tissarna=brösten
Jag är piercad i vardera inre blygdläpp. Jag har haft dem i många år och aldrig haft problem med dem. De läkte på ungefär 2 veckor, självklart genom anammade skötselråd (gjordes på en seriös piercingstudio). Hade dock glömt andra gången hur jäkla ont det den gjorde första *skrattar* Men men, jag gillar dem och vill ha kvar dem ett bra tag till *ler* De känns inte vid sex utan är mer "en kul grej". Ha det! Hanna
Jag skulle aldrig våga och som Jossebell överlåter jag nog det till andra! Dessutom rodnar jag vid bara tanken.
Kram
Hej alla! Vill nån snälla svara på VARFÖR man tycker det är snyggt att vara piercad där nere? Är inte nödvändigtvis emot tanken, men förstår ändå inte...?
För mig är det en erotisk grunka! Kanske inte så snyggt, men häftigt!
Ellte!! Åhh vi kallar tissarna så ibland...Tuttarna!!!!
Hej, jag snackade runt litet med olika när jag gjorde min navelpiercing. De jag talat med säger att det som tar längst tid att läka är naveln (det är ju ärr-vävnad) det som gör mest ont på killar var genom ollonet, på tjejer var det bröstvårtorna. Det som är känsligast för infektioner är tungan. De var piercade själva, eller utförde det, så de var kanske jäviga, men de sa att man får ökad snarare än minskad känslighet. Det som var svårast var klitoris.
Kolla att alla grejer är sterila.
Rök inte, ät vitaminer och följ skötselråden under läkningen.
Jag har en ring i den ena inre blygdläppen. Det kändes som ett stick då jag gjorde den. Piercing läkte jättesnabbt (ca 1 vecka) och bra. Den har inte förändrat känseln. Den är snygg och jag känner mig lite extra sexig. Jag kommer att ta bort den då jag blivit gravid och kommit in en bit i graviditeten.
Hej,
Vad kul att ni skriver om detta. Jag har blivit väldigt intresserad av att skaffa ett fint smycke till min ena inre blygdläpp.
Jag har försökt kolla runt på internet efter ställen att göra det på men är osäker på vilka som är seriösa och inte.
Jag skulle bli jätte glad om jag kunde få några rekomendationer från er som redan har gjort det. Vart vänder man sig?
Sophie:
Har en väninna som gjorde sin intim-piercing här:
www.east-street.com/
Väldigt seriöst och kliniskt.