• Puman-prinsen

Tips på Morgongåva till M2B?

Hej!
    Jag behöver lite hjälp med inspiration för en morgongåva till min blivande man.

Vet om att secretbox skulle kunna vara nåt men vill gärna även ha andra tips..

Tacksam för lite hjälp

• Svar på tråden Tips på Morgongåva till M2B?
  • Lilla Li

Puman-prinsen: Tja... Som sagt så har jag inte bestämt mig än för vad jag ska ge honom. Beror ju helt på vilken sorts människa din kille är. :)

• Puman-prinsen

Lilla Li - Att välja present beroende på vilken sorts människa min kille är verkar faktisk svårt med tanke på att jag vill att det ska vara nåt som han kan ha som minne.

Åhh vad svårt sånt här är!

• TezzAmore

Hej Puman!

Jag har också funderat på deta med morgongåva. Först hade jag tänkt gjort en scrapbook med bilder på vår semester förra året när vi bilade i Europa, men jag vet inte om jag hinner... Måste köpa album, papper m.m. m.m. och inte minst framkalla korten! Hahaha! Har inte ens gjort det än!

Min M2b gillar fiske och jag funderade på att ge honom en fiskeresa, men det känns mer som en födelsedagspresent. Jag vill att han ska ha nått att kunna plocka fram och minnas tebax på tillfället han fick grejen...

• Lilla Li

Jag har lite funderingar också på att fixa någon aktivitet på vår smekmånad. Vi åker två veckor till Västindien så jag funderar på att hyra en båt och åka ut till en öde ö nån dag, kanske åka på delfinsafari, picknick vid ett vattenfall, åka helikopter över ön, få massage eller liknande.

• ringsökaren

TezzAmore - Kanske ett nytt fiskespö med någon hälsning från dig ingraverat?

• TezzAmore

ringsökaren: Tack, vilket bra tips!

• Puman-prinsen

Har bestämt mig för vad jag ska göra.
    Vill gärna ge han något som han kan spara som ett minne.

Så jag kommer att köpa ett album som man kan skriva i och sätta fast bilder.

Ska ha med "Jag älskar dig för att"
    Och sen även vår favorit bild på oss tillsammans och sen ska jag fixa med lite sexiga bilder som ska med där.

• vi_två=sant

BeaBea82: Jag gjorde boken helt själv. Jag köpte ett fotoalbum(som man kan klistra in blder i). Där i har jag skrivit och klistrat in foton och bilder och minnen. Dessutom finns det sidor kvar som är tomma som jag ska fylla på med tiden. Min man uppskattar den verkligen och tittar ofta i den. Han har den stående på sitt nattygsbord.

• ~L8~

Jag hoppas på att kunna ge min blivande ett stort plus! (På grav.testet), samt en bok som heter "Du ska bli pappa". Idag är det 14 dagar sedan vi slutade med p-piller. Vi får väl se om en månad hur det går...

• Puman-prinsen

~L8~ Det låter som en perfekt morgongåva.
    Har vi tur så kan jag även ge han det.

Vi slutade med p-piller för ca 4 månader sedan.

• Moulin

Jag gjorde en "Jag älskar dig för att" + några "Jag älskar dig trots att"-bok som också innehöll Secret box bilder. Dessutom hade jag sökt upp hans sex favoritspelare (en kedja) genom tiderna i hans favorithockeylag och bett dem skriva en hälsning. Andra personer hälsade också, bland annat sångaren i det band vi såg den kvällen vi blev tillsammans och hans favoritlärare. Det var väldigt populärt kan jag säga! Han grät floder.

Det var för nästan ett år sedan. Känns som i går och 100 år sedan på samma gång! Nu letar jag inspiration till en present att ge på första årsdagen... Panik!

Lycka till med era morgongåvor!

• brun ögd

Jag döpte en stjärna i min mans namn. Till det fick han ett halsband med stjärnans kordinater och vi skulle ha tittat på den i vintras men tyvärr blev det aldrig av :)

Jag vet inte hur seriöst det är med sådanna där företag där man kan döpa stjärnor, men jag tycker att det var rätt sött :)

• Puman-prinsen

Moulin - Tack! kändes skönt att höra att din man uppskattade morgongåvan.

• wife 2 be - been wife

Är det så att man bara köper en morgongåva? Jag vill ge han både vin och secret box och ett smycke där våra namn är ingraverade. Vi gifter oss bara en gång och då vill jag skämma bort honom.

• Puman-prinsen

wife 2 be - Man kan ge så mycket man vill
    Ett tips är att köpa en riktigt fin presentlåda och ha alla presenter där.
    Lycka till!

Svar på tråden Tips på Morgongåva till M2B?