• itzy

Lösnaglar

Någon som vet några bra lösnaglar som kan köpas på typ åhlens eller liknande? Alltså sånna man klistrar på själv...vill helst ha lite lagom långa med fransk manikyr... men man vill ju veta om de sitter ordentligt. Någon? :)

• Svar på tråden Lösnaglar
  • Fru någongång.

dom finns på åhlens, och jag tror även på kicks. Men på min ica kvantum har dom också deras naglar, så dom finns på de konstigaste ställen.

Bra tråd, skall själv våga prova till ett bröllop vi ska på.

Lycka till

• bumse2

Är det någon som har ett tips hur man sätter på naglarna utan att få fula luftbubblor under?
    Jag har provat flera gånger men det bildas alltid som en luftbubbla under, har provat olika storlekar och tryckt ordentligt men det blir endå fult.

• tesa+tompa

Jag brukar köpa på Åhlens, tycker att de är bra.
    Har oxå väldigt smala naglar, så de smalaste brukar ta slut först så brukar få fila och klippa en del det sista ändå för att få det att passa...

• malle_1

Fila den egna nageln, hitta din storlek, ta inte för mycket lim.. är allt jag kommer på har aldrig varit något problem för mig.

Prova naglarna noga för att se vilken som passar var

• tesa+tompa

bumse2: Börja längst upp på din egen nagel (sätt lösnageln dä den ska vara) och "tryck" sedan nedåt.. (förstår du vad jag menar??? )
    Lite knepigt i början, men övning ger färdighet som det heter...

• itzy

okej, tack så mycket!

men fortfarande, har någon koll på vad de kostar, ungefär? :)

• malle_1

Sorry, ungefär 100 kr. 80 - 120

• itzy

Oj vad billigt! Nu blir studentkassan glad:D

• malle_1

Har varit student rättså nyligen så jag vet vad du pratar om

Svar på tråden Lösnaglar