Lösnaglar
Någon som vet några bra lösnaglar som kan köpas på typ åhlens eller liknande? Alltså sånna man klistrar på själv...vill helst ha lite lagom långa med fransk manikyr... men man vill ju veta om de sitter ordentligt. Någon? :)
Någon som vet några bra lösnaglar som kan köpas på typ åhlens eller liknande? Alltså sånna man klistrar på själv...vill helst ha lite lagom långa med fransk manikyr... men man vill ju veta om de sitter ordentligt. Någon? :)
Japp, depend är jättebra fast ha dem inte för länge jag hade riktiga problem och få bort mina efteråt.
malle_1
Tack för tipset, ska kolla in dem...
Vad menar du med för länge? Jag tänkte sätta fast mina typ en måndag (har studentbal tisdag) och sen låta dem sitta den veckan, tar studenten på fredagen. Håller de så länge?
En fråga till, skadas den riktiga nageln mycket?
Det stod att man kunde ha dem i två veckor och det hade jag men när jag sedan skulle ha av dem fick jag ta i så att jag skadade nageln under.
Jag skulle gärna ha dem igen (fick massor!! av komplimanger) men bara en knapp vecka i taget.
Tänk på att fila naglarna innan så fäster de bättre.
Lycka till
ah okej, men jag "behöver" dem ju bara i 5 dagar:)
Vad menar du med fila? Fila mina egna naglar korta, eller buffa dem? eller fila lösnaglarna?
Är naglarna färdiga med fransk manikyr? Och hur många är det i en förpackning?
Sorry för mina mängder av frågor^^
Kul att kunna hjälpa till
Jag menar fila på dina egna (ytan inte längden)
Det finns många (kanske tre fyra till varje nagel) så att det finns alla storlekar
och ja det finns både med eller utan fransk manikyr men de med är helt klart finast, ready to go
Det finns ju sådana där kit med gelénaglar oxå, någon som provat dem?
öva innan vetja så du vet..
tycker att gelénaglar blir lite tjocka... men det är ju en smaksak
åh, vad bra med olika storlekar, hadfe ställt in mig på att få fila dem en hel del för jag har så smala naglar...:) ska kika på dem till veckan! Vet du hur mkt de kostar? Finns det på Åhlens? (inget överdrivet utbud av affärer där jag bor...;))