• after eight

Hur gör ni med önskelista?

Vi ska den närmaste veckan göra klart våra inbjudningar. Nu insåg jag igår att jag har ingen aning om hur vi ska göra med önskelistan.

Ska det finnas någon lista på en webbsite och vad gör vi då med alla dem som inte har tillgång till nätet? Och om vi använder oss av BTs sida och lägger med lösenord i inbjudan kommer vi hypotetiskt sett att kunna gå in och kolla och det kanske gör att folk inte vågar använda den.
    Man kan ju lägga en lista hos Duka till exempel, men vi kommer nog önska oss mycket andra saker än bara Duka-prylar.

Ska man lägga över ansvaret på mor och far, som står som OSA-personer?

Vi har inte ens börjat fundera på vad vi ska önska oss. Måste det vara gjort innan inbjudan går ut? Bröllopet är ju inte förrän 26 juli.

Många frågor, hoppas nån kan tipsa.

• Svar på tråden Hur gör ni med önskelista?
  • Hestia

Tycker också det är jättesvårt!
    Skulle gärna vilja ha en önskelista på hemsidan, som folk kan bocka av på, men vet inte hur avancerat det är att göra.
    Sedan är det inte alla som har tillgång till Internet (typ morföräldrar), så vi funderar på att ge listan till mamma och pappa också. Vidare funderar vi på DUKA och så, men precis som after eight så kmmer vi önska oss fler saker än de som finns på DUKA... Nåja, vi har sommaren på oss!

• after eight

Hestia, vi löste det så till slut att vi lade in en önskelista på Duka och en önskelista gav vi till mina föräldrar, som tar emot OSA. Den listan som min mina föräldrar har innehåller dammsugare, handdukar och liknande.

• Hestia

after eight - Hur fungerar det, tycker du?

• after eight

Jag vet faktiskt inte. Min mor har fått några frågor, men jag vet inte om resten går till Duka, eller om de helt enkelt köper efter egna idéer.

• Peters Ina

Vi skickade med ett infoblad med inbjudningarna där toastmasterns namn och telefonnummer fanns med. Sedan skrev vi att övring information, vägbeskrivning och önskelista fanns på vår sida här på BT. Detta tycker vi var ett bra alternativ.

• Peters Ina

Vi skickade med ett infoblad med inbjudningarna där toastmasterns namn och telefonnummer fanns med. Sedan skrev vi att övring information, vägbeskrivning och önskelista fanns på vår sida här på BT. Detta tycker vi var ett bra alternativ.

• Peters Ina

• Peters Ina

• annaca

Vi delade upp listan på två olika halvor och gav en del till hans mor och en del till min, eftersom de båda är våra värdinnor och dit man skickar OSA. Och på de har vi skrivit att det finns en lista hos DUKA och en hos Cervera, men inte *vad* det står på de listorna!

• Help

Vi bestämde oss till slut för att lämna en önskelista hos vår toastmadame som tar emot OSA. Vi har en lista på Duka som hon tipsar om, men vi skrev även en lista med lite andra förslag. Hon kommer att ge några förslag till min släkt och några till M2b's släkt.

• Therese F

Min tostmadame tar han om allt och hon har en lista på vad vi önskar oss. Sedan har vi önske lista här på bröllopstorget och vi har gett alla våran kod. Så vi får se vad som vi får.

Svar på tråden Hur gör ni med önskelista?