GI:are, finns ni där ute?
Hej Jodie ocg välkommen till vår GI-tråd! Ja, nu har det verkligen stått stilla ett tag och sen jag började med nystarten i måndags har jag till och med gått upp några hekto
Antar att det blir så när man börjar införa kohydrater igen i kosten. Hitills har jag lagt till kolhydrater i ett mål om dagen som tex gröt till frukost eller dinkelpasta/råris till lunchen.
Har inte märkt någon skilland på vågen för övrigt av motionen men känner mig piggare och lite fastare i hullet efter mina promenader.
Tänkte inhandla mig en typ yogamatta så jag kan träna hemma med situps, armhävningar och så tänkte jag testa pilates.
Min kusin köpte Windsor Pilates från TV-shop och blev supernöjd, det ska tydligen vara jättejobbigt men väldigt effektivt!
Jag var en gym-människa förut men har så mycket övervikt nu att jag bara skulle skämmas att gå dit, i alla fall i början.
Jag gifter mig den 25/8 och hoppas verkligen kunna fixa några kilon till.
Nu står vågen på 80 så mitt första mål är att komma under det, sen under 75 osv.
Kommer ta 5 kilo i taget.
Någon som tycker det känns lite konstigt att äta så himla mycket fett??
Jag tänker ägg,bacon, kött , ost osv.
Det är ju sån skillnad om man jämnför med Viktväktarna tex. Någon som vet vad jag menar?