• Dallas

Klänningshjälp till en man tack! (Ej brud)

Hej!
    Kan någon hjälpa mig?! Jag behöver köpa en vit "Jesusklänning" (sån som di Leva kan tänkas ha på sig). Var kan man hitta en sån, som inte är svindyr. Har kollat på Tradera o Blocket, samt googlat utan resultat.

Svensexa på gång och har blivit ombedd att leta efter denna klänning.

• Svar på tråden Klänningshjälp till en man tack! (Ej brud)
  • ohmygoodness

Indiska kanske har nåt

• Forsfors

under fliken moroccan hittade jag något som jag tror är något liknade det du är ute efter. kanske kan du hitta någon marockansk förening elelr något som kan hjälpa dig att hitat en återförsäljare i sverige?

www.shukr.co.uk/Merchant2/merchant.mvc&Product_Code=mM401&Category_Code=men-moroccan

• Dallas

Bra tips!!!! Ska ta en sväng till en secondhand affär och Indiska innan jag beställer en kaftan eller köper lusselinne. Jag kom på att det finns en second hand butik i Uddevalla som säljer roliga party/maskeradkläder Har jag riktig tur finns det där!

Forsfors; bra sidor du har hittat! Sy... hmmmmm jag är OTROLIGT dålig på att sy. *skäms* Sy i knappar kan jag, men allt annat är jag helt värdelös på! Av den anledningen har jag inte haft syslöjd sen 4:an när man var tvingad Det var förresten det året som min syslöjdlärare fick grått hår

• Dallas

Det kan kanske funka Jag ska kolla upp det!

• Dallas

Vita linnebyxor till den kan man ju hitta lite varstans

• Dallas

Vad snälla ni är som kommer med massa tips!

mrs L?
    Den bruna var ju sååå "näpen". Jag ska fråga killen som håller i det hela om det kan gå bra med en brun

• l i s a

haha man blir allt bra nyfiken på vad den utsatte ska få göra

• Dallas

Jag vet inte riktigt själv . Jag har fått instruktioner av killarna att skaffa en Jesusklänning och en huvudbonad.

Det är min man de ska spöka ut. Jag har blivit "hotad" med att mansexa/fruhippa ska vara värre än svensexa/möhippa...... Vi gifte oss hemligt, så ingen kunde ju fixa detta före.
    Hoppas att tjejerna inte hittar på nåt för mig! Okej, lite kul hade det kanske varit men.....

Jag vet att de ska ta med maken till Elitloppet iaf, men inget mer.

• Dallas

Morticia Adams
    Den var också cool, tack! Jag ska maila till "evenemangsansvarige" så kan han välja!

Svar på tråden Klänningshjälp till en man tack! (Ej brud)