• fröken inga

Lek: pest eller kolera

Nu börjar vi en ny lek. Jag ger dig två alternativ att välja på, båda är värdelösa. Du ska välja ett av dem och sedan bilda egna ökenval. Det måste handla om bröllop.

Svara alltid på de alternativen som senast angavs.

Gifta sig naken inför alla du känner eller göra det över telefon utan senare cermoni medan du cyklar till jobbet?

• Svar på tråden Lek: pest eller kolera
  • Fröken Malm

Göra det över telefon!

1. Ha en fest utan vin till maten eftersom alkoholen glömts bort att beställa
    2. Ha en fest utan musik, eftersom musikanläggningen gått sönder

• Lena+Mattias=sant

1: Naken inför dem som vi har bjudit tillb röllopet som det ser ut nu (ca 60 personer)

2) Definitivt utan musik man kan sjunga akapella

• Fru Enamorada

haha vi ska varken ha alkohol eller musik faktiskt. tur att smaken är som baken
    :D

• Fru Enamorada

men okej en fråga också... hmm har så dålig fantasi nu... du får blodbad (mens alltså :)) och stoor fläck på klänningen i kyrkan eller att du är så full att du spyr i altargången

• Lena+Mattias=sant

blodet definitivt, det är ju inte mitt fel utan naturens gång.

• fröken inga

Glöm inte att skriva ny fråga när ni svarat!

Här kommer en.
    Låta alla 100 gäster ställa sig upp och presentera sig med namn, ålder och civil status

eller

tvinga alla 100 gästerna allsång med varsit kort solo?

• Lena+Mattias=sant

Jag kom tyvärr iten på någon...

Allsången hade kunnat vara skojig så definitivt allsång

1)Maten tar slut innan alla gästerna har fått

2)Drycken tar slut innan alla gästerna har fått

• Fru Enamorada

1 maten tar slut. det finns ju alltid vatten i kran :)

ni får inga bilder alls av eran stora dag

eller

alla bilderna är fula och ni upptäcker att ni har stora snorkråkor och mascarapluppar och annat "hemskt" ;)

• Fru Enamorada

haha skrev fel. att maten tar slut är ju det värsta alternativet :) FÖR det finns ju trots allt alltid vatten i kran om drycken tar slut

Svar på tråden Lek: pest eller kolera