twentyfirstofapril!!!
Stort Grattis!! (Jag antar ju att ni båda sa JA...)
Hoppas ni hade en underbar dag!
Ser fram emot att höra hur allting har gått!!
Stort Grattis!! (Jag antar ju att ni båda sa JA...)
Hoppas ni hade en underbar dag!
Ser fram emot att höra hur allting har gått!!
Tack för alla snälla kommentarer! Vi kände oss faktiskt så himla fina den dagen. Vi har verkligen hört många som säger just att det strålade om oss den dagen. Känns kul! Nu väntar vi på bilderna som togs inne i kyrkan. En kompis filmade lite oxå.
snart hela kittet:
Jo, vi hade bara ringarna på oss på ett par foton , sen tog vi av dem direkt o la dem i asken. Vi ville ju så gärna ha dem med på några bilder. Jag hade ju långt släp, och visst blev det lite smutsigt men inte nämvärt alls. Sanden är ju inte smutsig som tex jord, det är ju mer torr smuts som bara borstas bort. Inget som syntes alls i kyrkan. Sen lyfte jag ju upp den när vi gick mellan de olika fotoplatserna på stranden, så den släpade inte i hela tiden. Så tveka inte för det!!
Vad roligt att ni tycker mannen klär i rosa! Lite speciell färg, men det rosa vägs ju upp mot det mörkt gråa han bar. Så himla snyggt!
f.d Svart brud:
Jodå, det är samma plats som de fotades på! Fotografen hade ett helt album med deras bilder. Snygga!
Så snyggt! Underbara bilder, och härligt att läsa din berättelse. Man längtar verkligen tills man står där själv!
Och ditt hår! Görfint! Äntligen har jag hittat en frisyr jag vill ha! Är det ok om man tar med ett av era foton till frisören för att visa??
KakNina:
Jadå, bara kul att inspirera!
EllenPellen:
Japp, jag lär stanna här på BT ett tag till! Trivs så bra!
Vad fina ni var!!! Läste din berättelse och fick tårar i ögonen. Min mage pirrade till, jag fattar inte att det är jag som ska uppleva detta om några månader Jag är värsta böltjejen och är rädd att jag kommer att lipa hela tiden i kyrkan. Kan tänka mig att det är känslor som åker berg o dalbana i kroppen. Än en gång GRATTIS! Det måste vara underbart att vara fru
Vilka vackra och romantiska bilder. Vad svårt det måste vara att välja ut vilka ni ska välja...
Välja ut vilka ni vill ha menade jag....
Jättefina bilder och stort GRATTIS!
twentyfirstofapril
Vilka fina bilder ni tog!
Ni är verkligen supervackra tillsammans!