twentyfirstofapril!!!
Stort Grattis!! (Jag antar ju att ni båda sa JA...)
Hoppas ni hade en underbar dag!
Ser fram emot att höra hur allting har gått!!
Stort Grattis!! (Jag antar ju att ni båda sa JA...)
Hoppas ni hade en underbar dag!
Ser fram emot att höra hur allting har gått!!
Japp, det var vid Revhaken! Jättebra ställe, med lite gamla hus, stenar och strand. Vi hade ingen plan B, det skulle vara bra väder, det var ju bestämt
Nä, men då hade det blivit studio för oss.
Håret och sminket fixade jag på Skägg och Lockar hos min klippa Sara C. Så duktig!
Jättevackra bilder!
Känner igen platsen från ett annat brudpar... Kan det stämma månne?
www.svartbrud.se/Galleri.asp&ImgID=4501&BrudID=183
Åh så fina bilder!!! Så vackert!!! Känner mig väldigt nöjd med att vi också ska ha Johan när jag er era bilder, han är verkligen mästerlig (kan dock inte bli fel med vackert motiv )
Åh himmel vad fina ni var!!!!
Och blödiga jag fick både en och två tårar i ögonen av din berättelse. Det verkar helt klart ha varit en fullständigt underbar dag.
Nu fick jag en riktig längta-attack till vårat bröllop, 109 dagar kvar...
Åhhhhh... så fint! Tom jag fick tårar i ögonen, det är inte ofta det händer! Och vad fina ni var på fotona... Om 17 dagar är det min tur, lär snyfta som bara den i kyrkan!
All lycka till er!
//Tjejen från bussen
twentyfirstofapril:
Ååh, så vackra ni är, och vilken fin klänning du hade! Och din man passade verkligen i rosa!
Underbara foton, mycket duktig fotograf, ni ser såå lyckliga ut!
Verkligen jättefina bilder! Ni var jättevackra!
(Min m2b ska ha nästan likadana kläder som din)
Nu dök det upp lite frågor? Vi ska också fotas innan vigseln. Satte ni på er ringarna för fotograferingen och tog av dem innan kyrkan? Hur såg din köänning ut efter att ha gått i stranden? Är orolig att min klänning ska vara smutsig redan innan kyrkan...
Åhh vad jag längtar nu...
Det låter som ni haft en underbar dag!
Era bilder var jättefina!!
Stort GRATTIS än en gång!!
PS. Du stannar väl här på forumet ett tag till...???
Ett jättestort grattis till er båda!
jag blev tårögd när jag läste din berättelse och vilka fina bilder. Ni ser jättefina ut!
Längtar till vår dag 4 augusti!
Lycka till även i framtiden!
Stort GRATTIS igen, vad vackra bilder, sitter har med tårar i ögonen.
Lycka Till!!