• Theresekarlsson

Vad ska ni ge er nya man i morgongåva???

Jag tänker tänker men kommer inte på något roligt.....ge mig gärna lite tips....

gärna tips på vad man ska ge toastmaster/toastmadame & tärna.....

gärna lite annorlunda saker.....som de inte hade väntat sig.....

Tack

• Svar på tråden Vad ska ni ge er nya man i morgongåva???
  • Bens wife

Modig skulle det vara, inte mogen.. är lite trött såhär på fredagen...

• oddmolly

En toastmaster till toastmastern, haha, det var riktigt kul! Blir själv sugen på att köpa en brödrost till vår tm som en kul grej.
    Och kanske en lanterna till min tärna?

Hmm, jag är också lite trött så här på fredag em...
    Trevlig helg på er alla!

• Cameline

Härliga bilder "For your eyes only"

• catte

Visst är det dagen efter bröllopsdagen man ger morgongåvan??? Snurrig!

• Bens wife

catte: japp, morgonen efter the big day När man ligger trött och nöjd i sängen, med rufsigt hår, och äter en lyxig frukost som nån annan gjort, och babblar om dagen som varit... *drömmer mig bort*

• förhoppningsis

japp första morgonen som gift får man/ ger man morgongåva

• FrkF

Jag funderar på en ID-bricka i guld med tillhörnade halsband. Med hans nya namn på. Alternativt en klocka.

• .CMD.

Heleneli: Toppen ideé att hyra en vinrad! Rent praktiskt hur gör du då? Berätta snälla!

• Heleneli

CMD: Jag kommer låta honom välja vilken vinrad i vilket land/distrikt han vill ha. Jag kommer att köpa det från www.vingardar.com/ (tror jag). Så i morgongåva får han bara vinboken (vinatlas tror jag den heter) och utskrifter från deras hemsida, så får han välja sen!

• Pero

Jag har tänkt att ge min man (och mig) en upplevelse i form av en ballongfärd. Jag läste någons webbsida här på BT, och blev inspirerad. Tycker det är både häftigt och romantiskt, sen är det mysigt att göra en sån sak tillsammans. Dessutom kan jag lova att han aldrig kan gissa sig till detta. Nu gäller det bara att hitta ett bra ställe som arrangerar ballongturer. Skulle det vara någon som vet någon så får ni gärna rekommendera det till mig. Skulle bli mycket tacksam :)

• .CMD.

Heleneli: Toppen ideé!! Boken har min kille redan så det får bli ngt annat! Tack för tipset!

• förhoppningsis

Pero
    vilken stad? Jag flög i Sthlm för rätt många år sen med en firma som heter "upp och ner" jätte bra då iaf.

• Pero

förhoppningsis: göteborg. Jag tror jag såg en sida med upp & ner. De hade ett jättebra pris men tyvärr verkade de bara flyga i Stockholm men tack iallafall :)

• wife 2 be - been wife

pero kolla om metro har kvar sitt erbjudande 1290/ pers. Det enda du behöver göra är att öppna medlemsskap. kostar inget och heller ingen blaskig reklam som skickas hem

• Ansu

Jag funderar på att ge honom en klocka med gravyr på undersidan. Vad tror ni om det?

Var länge inne på en Secret Box men nu har jag fegat ur

Svar på tråden Vad ska ni ge er nya man i morgongåva???