• Theresekarlsson

Vad ska ni ge er nya man i morgongåva???

Jag tänker tänker men kommer inte på något roligt.....ge mig gärna lite tips....

gärna tips på vad man ska ge toastmaster/toastmadame & tärna.....

gärna lite annorlunda saker.....som de inte hade väntat sig.....

Tack

• Svar på tråden Vad ska ni ge er nya man i morgongåva???
  • FMW

Hejsan

Jag tankte kopa min blivande man stjort knappar i silver (han anvander dem dagligen pa jobbet) och sa gravera in datumet som vi gifter oss pa.
    Annars klocka, armband, fin penna kanke skulle uppskattas?

• Bens wife

Min blivande make (om 16 dagar!!!) ska få en secret box och en pulsklocka.
    De andra ska få presenter efteråt, har inte kommit på nåt bra än. Men nåt ska de få, upplevelse eller sak.

• fruaugusti07

jag hittade ett underbart armband i silver med svarta detaljer på som jag köpte till honom igår....
    Annars är ju mancshettknappar (hur nu det stavas)ett tips.

• jagärsåkär

Secret box blir det nog. Fast jag vill ta bilder av mig i vattnet (på en strand) och det kanske blir omöjligt att genomföra... Om det inte funkar får det bli ateljébilder.

Pulsklocka är också bra! Fast jag tror det är mer nåt jag vill ha till mig själv, tvekar på att m2b skulle använda en sån. Nej, secret box blir det (måste bara gå ner 13 kg innan det projektet kan sättas igång)

• Heleneli

*asg* Bens wife! Snälla! Ge honom pulsklockan först och se till att han har den på sig när han öppnar boxen! Så du får reaktionen bekräftad..! :D Klockrent ju! :D

Min blivande make är intresserad av viner så jag tänker ge honom ett års hyra av en vinrad. Och en stor fet bok om viner.

• Snart Fru Seefeldt

Jag tanker kopa en dag med Ferrari dar man far kora deras bil. Min m2b ar tokig i lyxbilar.

Till toastmasters vet jag inte ej ;-(

• Lilla Li

Morgongåva:
    Har ännu inte bestämt mig för vilken/vilka av mina idéer jag ska utföra...

TATUERING
    Själv har jag redan en tatuering (en blandning mellan en fjäril och en tiger) och funderar därför på att tatuera en pytteliten fjäril på ankeln, som symbol för min blivande. När vi sedan får barn kan jag då fylla på med en liten fjäril för varje barn.

DÖRRSKYLT
    Med vårt nya gemensamma namn på. Vi byter båda namn, till ett av hans gamla släktnamn, så det känns speciellt att vi får en helt ny dörrskylt!

SECRET BOX
    Jag vill sätta ihop ett album med sensuella bilder på mig. Sedan vill jag förstora ett par av dem och hänga som tavla i vårt sovrum. Det är den sortens bilder jag skulle vilja ha där. Gärna närbilder som blir lite abstrakta, typ ett öga, en axel, en hand med vigselringen osv.

TAVLA
    Har funderingar på att göra en egen tavla till vårt sovrum. Antingen något jag målar (kanske två pusselbitar?) eller en text som fyller hela tavelytan (kanske ord som jag kopplar ihop med honom och vår relation?). Många idéer...

TRÄD
    Att ge bort en trädplanta känns fint. Ett ungt träd att plantera i vår trädgård, ett familjeträd. Som en symbol för vårt liv tillsammans. Skulle även vilja plantera ett träd eller en buske för varje barn vi får. Lite samma tankesätt som med tatueringen.

VINFLASKOR
    Den klassiska med t.ex. 3 vinflaskor att öppna på 1:a, 5:e och 10:e bröllopsdagen.

ÖVERKAST
    Jag jobbar med symaskiner och funderar på att göra ett överkast till vår äktenskapliga säng. Kanske med bilder på oss eller bara med vårt bröllopsdatum broderat.

UPPLEVELSE
    www.liveit.se och www.boxexperience.se finns en hel del spännande att ge bort. Funderar på racerbilskörning eller en helikoptertur - det är sådant jag vet att han önskar sig. Men tror jag väntar med det till 30-årsdagen om två år.

Och till toastmastern ska vi ge en - toastmaster! :) Alltså typ en brödrost eller en smörgåsgrill eller nåt.

Till tärna och bestman har jag fortfarande inte kommit på något bra... Vill ge något originellt, fyndigt och användbart.

• Theresekarlsson

Tack för era fina ideér

• Fru Cinderella

Ett par handklovar med ert vigseldatum graverat och texten "Gängad"

• Bens wife

Hahaha jag ska absolut lyda ditt råd heleneli, och ge pulsklockan först!!
    Hade bara tänkt ge pulsklockan först, eftersom han önskar sig en. Men sen bestämde jag mig för att att jag är tillräckligt mogen för att göra en secret box också.

Svar på tråden Vad ska ni ge er nya man i morgongåva???